Wednesday, December 24, 2008

Prietenie ... si Vama

Cu Andreea, una dintre cele mai bune prietene, nu mai vorbisem de cateva zile, iar de dimineata ma trezesc cu mesaj de la ea:
"andreea says:
Posted Dec 24 12:04 AM
te iubesc ..:* "


mai tarziu vorbesc cu ea pe mess si imi zice ca aseara a fost la o emisiune, unde a cantat Vama si si-a adus aminte de multe... si ca s-a intristat cand au cantat 18 ani ...

o alta buna prietena, Mada, mi-a dat mesaj acum vreo 2 saptamani, imi zicea ca este la un curs si asculta Vama, si ca se gandeste la mine ...

Carina mi-a scris o scrisoare in care imi ureaza toate cele bune si multe concerte cu Vama

mai toate persoanele care mi-au dat mesaje de ziua mea, sau de sarbatori imi ureaza acelasi lucru, adica multe concerte :)

e chiar marfa si amuzant :D
pup bah

1 comment:

victor ciobanu said...

Crăciun fericit şi multă bucurie şi linişte îţi doresc!