Friday, December 19, 2008

Alta vizita la dentist ... politia romana

Azi iar am fost la dentist, pt ultima oara... dar pe anu asta :p de pe 5 ian o iau de la capat... tipu ( dentistul ) mi-a zis azi ca am 3 lucrari facute ( uitasem de una ) ... adica idiotul dinainte mi-a pus doua plombe cu material de una ... si le-a facut pe amandoua prost...

azi mi-a facut cred ca 10 injectii in masea... mi-a bagat de vreo 4 ori ace pe canal... la un moment dat vedeam stelute de durere...
plomba nici acu nu mi-a pus-o, mai tre sa mai curete si sa mai umble si dupa vacanta... deci acu am o plomba provizorie ... care ma doare... sau ma doare cealalta plomba gresita... wtf

- deja incep sa imi descarc ofurile aici... -

daca mai continui lista, as mai avea inca 2 chestii care mi-au lasat un gust amar azi
( prima a fost tot incompetenta unora ) ...
vorbeam azi cu o colega si din vorba in vorba am ajuns la moartea cuiva drag ei... un tanar la 23 de ani, a murit intr-un "accident" ... un tigan cu un bolid a intrat in el pe trecerea de pietoni, toti ceilalti soferi au oprit numai el nu... ca de... el are bolid ... sa nu va imaginati ca el acu plateste pt fapta lui... nu... se plimba linistit pt ca a reusit sa musamalizeze totul, cum tipul a fost aruncat la cativa metri de trecerea de pietoni, javra a zis ca pe acolo a traversat... cu ceva bani totul se rezolva...

ma intreb oare, mai sunt oameni cand facem asa ceva? mai sunt oameni cei care le lasa in libertate pe astfel de animale? nu mai exista nici macar o farama de constiinta? eu una, sincer va zic, ca daca era in situatia ei, puneam pe cineva sa il prinda si sa il bata mar, de fapt sa il chinuie... nu sa moara, dar sa ramana fara picior ( de ex ) ... cum la arabi le taia o mana celor care furau, crimalului asta ar fi meritat sa ramana fara picior, sa nu mai conduca niciodata ... nu as avea pic de mila... si nu as avea incredere in pedeapsa oamenilor ( adica a politiei ) am doar in cea a lui Dzeu, dar pana la el...

alta patanie... un tip a dat de carnet, a ajuns la traseu... si cum ai foarte putine sanse sa iei fara bani, a dat 200 de euro ( parca ) ... tipu conducea bine, dar la cum e politia din ziua de azi... in fine, in fata lui era o tipa care a condus prost, dar i-a dat carnetul ... politistul a crezut ca de la ea sunt banii... cand i-a venit randul, l-a picat... pe motiv ca nu a dat bani. dupa ce afla adevarul ( adica de la cine sunt banii ) replica gaborului "aaa, da? ce pacat... ca tu chiar conduceai bine, si tipa dinaintea ta a condus prost, nici nu vroiam sa ii dau carnetul, dar daca a dat bani... of, ce rau imi pare" ii parea rau ca a dat bani inapoi, nu de alta...

si ar mai fi multe la politia romana...
mi-e sila...

No comments: