Wednesday, December 3, 2008

Oameni buni ... pt Erika

Aseara am fost in club Fabrica. La intrare era cutiutza in care se puneau banii pt Erika... se stransese ceva si era doar 7 jumate, m-am bucurat sa vad atata lume inca de la acea ora, am banuit ca pe la 9 -10 o sa fie arhi plin localul.

L-am vazut pe Bitza, nu cred ca am mai scris pe aici, dar Bitza a fost artistul meu preferat vreo 3 ani, cand eram un pic mai micuta, cand s-a lansat Vorbeste vinu... ascultam toate melodiile lui... eram la curent cu ultimele noutati... ce sa mai ... eram mare fan :) dar un fan care nu a mers la concertele lui, pt ca nu ma lasau si nici nu stiam de ele... m-am bucurat mult ca l-am vazut... mi-am amintit de o frumoasa parte a adolescentei mele, ca sa zic asa ...


Moderatorul a fost Cabral ... un om pe care de cand ii citesc blogul il admir din ce in ce mai mult!


Primii care au urcat pe scena au fost cei de la campania de teatru PassePartout - Dan Puric, doua perechi extrem de talentate ...




Cei de la Habar au deschis atmosfera "muzicala" ... in caz ca nu ati auzit de ei, sunt o trupa rock, formata din 4 baieti, iar solistul este castigatorul Megastarului, Andrei :) au cantat atat piese cunoscute, cat si piesele compuse de ei... una din ele am auzit-o in priemiera la Megastar, aveti linkul aici , melodia se numeste "viata-n doi"... e chiar dragutza melodia ... Baietii sunt super, ma bucur pt ei, presimt ca o sa ajunga departe... chitaristul formatiei nu are pic de stare, are o energie incredibila ... m-am simtit foarte bine, cred ca daca o sa am ocazia sa merg la concertele de-ale lor, o sa ma duc cu placere :)








Au urmat cei de la Parazitii... clubul deja era full, atmosfera era incinsa, s-a cantat mult... mainile erau in permanenta ridicate... imi plac cei de la Parazitii, sunt cateva melodii care le ascult cu drag... cu toate ca unele piese sunt putin prea exagerate... ma rog, nu sunt eu in masura sa imi dau cu parerea... showul a fost frumos, lumea s-a simtit bine ...





Vita de Vie a fost ultima trupa care a cantat aseara... VdV chiar imi place... mult... am mai fost la cateva concerte VdV si mereu am fost multumita de concertul lor ... la ei m-am simtit cel mai bine... de ceva vreme nu m-am mai simtit asa bine la un concert ( excludem Vama, pt ca aici sunt subiectiva :D la ei mereu ma simt bine ) ... s-a facut si pogo, norocul meu a fost ca pe la jumatatea cantarii s-a pus un bodyguard in spatele meu si nu m-au mai deranjat ... aveam scut :)) am fost incantata ca la bis am ascultat Liber si melodia mea preferata... Praf de steleee :D ( Spune-mi oare mai stii cum a fost Primul inceput, primul vis pierdut Spune-mi stii cate ne-au mai ramas Pana azi... ) ... ador melodia asta!
aaa, mai e ceva, o chestie care m-a lasat placut impresionata, chitaristul formatiei ( daca nu ma insel ) avea stampila pe mana, asta inseamna ca nu numai au cantat gratis, ci au si platit biletul de intrare... frumos!






Am retinut o fraza pe care a zis-o Cabral la sfarsit... ne-a pus sa ne uitam in stanga, apoi in dreapta... ca vom vedea oameni buni, cum nu o sa mai vedem asa des ... eu zic ca are dreptate... a fost seara in care am primit cele mai multe zambete ... erau oameni frumosi care zambeau... erau oameni careu au stat la coada la garderoba... era coada imensa la sfarsit, dar in 5 minute mi-am luat haina... nimeni nu a intrat in fata... pe mine una gestul asta m-a mirat... eram obsinuita sa stau la o coada care nu se mai termina pt ca toti se baga in fata... Erau oameni simpli care venisera pt un copil frumos, pt Erika ... ma bucur ca am fost acolo... sper ca s-a strans o suma importanta pt ea, pt viata ei

Momentul cel mai frumos a fost cand toti au inceput sa strige numele Erikai, mi s-a facut pielea gaina... mi-ar fi placut ca Erika sa vada momentul acela... e uimitor ce pot face oamenii cand se unesc... impreuna vom reusi!


Felicitari Fabrica,
Felicitari Cabral,
Felicitari Campaniei de teatru,
Felicitari Parazitii,
Felicitari Vita de Vie...

si FELICITARI voua, oameni buni!!!

4 comments:

Andreina said...

Ai zis...BITZAAAAA?????

andreea said...

daaaa :D

a zis acu la tv, ca data viitoare o sa si cante... k o sa se mai organizeze un eveniment peste 2 saptamani :D

Prometeu said...

Felicitari Habar:-w
eu ador melodia viata in doi.E superba:DSi in ceea ce-l priveste pe despot.
:x
puf!

andreea said...

da, e chiar marfa :)

cat despre despot ... te aprob :)