Friday, December 19, 2008

Bilant 2008

in 2008 vreau sa iau Bac-u cu o nota buna, sa intru la facultatea care vreau ( inca nu stiu care ) si vreau sa ies din Romania si mai vreau sa merg in turneu in martie ... asta ziceam eu la sfarsitul anului trecut ... iata ca majoritatea s-au implinit

deci bilantul:

plusuri
* am avut parte de un sfarsit de clasa a 12-a bestial, toti am fost mai uniti si mai buni
* balul de sfarsit de liceu a fost unul de vis, ne-am distrat si am dansat cum nu credeam vreodata
* am luat bacul cu 9.63, o medie la care nu speram
* am intrat la facultatea la care am vrut, la sectia la care mi-am dorit... adica la geografia turismului
* pt prima data cred ca l-am bucurat pe tata, pt ca am intrat la facultatea la care isi dorea si el... a fost printre primele dati cand am fost de acord cu ceva
* am fost la mare cu rulota
* am fost la mare imediat dupa ce am aflat nota de la bac
* am facut baie in mare, noaptea, dezbracata
* am cunoscut multi oameni deosebiti, care mi-au intrat repede in inima
* mi-am facut o mare parte din camera, acum seamana a ce visam sa fie camera mea
* cred ca am reusit sa cunosc mai bine unele persoane si sa nu mai ma supar din orice
* mi-am dat seama de cat sunt de importanti membrii unei formatii pt mine, am invatat sa ii cunosc si sa tin enorm la ei
* am fost in multe orase din tara, in majoritatea as zice... am vizitat mult... pot sa zic ca am fost in turneul de care vorbeam la inceput ^^^

^^^ poate ma repet, dar datorita vamii am avut parte de multe momente frumoase, am vizitat multe orase si ca am cunoscut persoane cu care pastrez legatura din fiecare oras al tarii... am fost mai fericita... si pt asta o sa le fiu mereu recunoscatoare ^^^


minusuri
* nu am intrat la buget din cauza prostiei mele, pt ca nu am citit intrebarile de la 470 la 520
* nici pana la varsta asta nu am reusit sa am relatia pe care mi-o doresc cu tatal meu
* uneori am fost prea buna si am fost luata de proasta
* nu am reusit sa ma vad cu persoanele pe care le iubesc cel mai mult asa de des pe cat mi-as fi dorit
* nu am iesit din tara, asa cum imi doream
* am facut unele persoane sa sufere, unele dintre cele mai importante
* nu am reusit sa aduc o persoana pe drumul cel bun

- mereu aici stau sa ma gandesc mai mult... nu imi vin in minte minusurile, ci doar plusurile... eu zic ca e un semn bun :) -

cam asta a fost 2008 pt mine...
sper sa 2009 sa-mi aduca sanatate, mai multa intelepciune... as vrea ca la anu sa calatoresc mai mult, prin lume... si cred ca o sa calatoresc chiar foarte mult cu facultatea.. si sa merg in orasele din Romania in care nu am fost cu Vama ... imi propun sa imi gasesc un job si sa nu mai traiesc pe spinarea alor mei ...

---------------------------------------------------------

... si acum ca sa va amuzati citit bilantul meu pe 2007 :))

plusuri:
- am terminat clasa a 11-a cu o medie bunicica ( nu m-a ajutat cu nimic )
- am avut o vacanta super ( da, asta chiar e adevarat )
- mi-am dat gaura in spranceana ( nu trebuia sa scriu asta la plusuri, nu era un t(z)el )
- prin vara am reusit sa ma desprind de dragostea mea din liceu care a durat 2 ani ( ce dragoste? :))
- am fost la mare de 4 ori ( asta da record, acu asta am fost doar de 2 ori, aa pardon de 3, am fost si acu in toamna )
- 18 ani am facut la mare, alaturi de prietenii mei cei mai dragi, la 12 fix mi-au pus mel 18 ani ( cel mai frumos majorat l-am avut )
- tata mi-a facut baia cadou de ziua mea... si a cheltuit destuul de mult ( da, da... cel mai scump cadoo )
- mama mi-a cumparat aparat digital doar al meu ( cu care am facut muuuulteee pozeeeee )
- am reusit sa am cele mai mari unghii de pana acu in vara ( vaii :)) sunt tare, nu gluma ... adevarul e ca nu le-am mai avut asa mari... cred ca de la atata laudat )
- am vazut: Sibiul, Timisoara si Cluju, Alba Iulia, Baia Mare cu ocazia unei nunti ( slabut, anu asta a fost mai bun )
- mi-am facut multi prieteni noi .... ( da, asa e... asta e un plus care se repeta... mereu imi fac prieteni )
- mi-am luat telefon ( ha, ce tare... si anu asta mi-am luat unu )
- am mers la 23 de concerte Vama ( sunt tare, le-am si numarat :))) cred ca anu asta am batut recordul )


minusuri:
- m-am certat de cateva ori grav cu ai mei ( da... tre sa recunosc ca nici acu nu ma port prea bine )
- am fugit de acasa ( sa nu dramatizam, am dormit 2 seri la o prietena )
- chiar daca am note bune la scl, nu am invat mai nimic, am lipsit foarte mult, tre sa ma pun la punct ( ce norocoasa eram... acum o sa invat si o sa iau note mici... si nu trebuie sa lipsesc, adica nu am voie... eee.. ce vremuri )
- nu mai am unghii ( :))) unghii mari... ce minus am pus si eu )
- nu mai sunt blonda ... ( sufletul tot blond era :)) )

No comments: