Monday, March 1, 2010

Primavara

Anul asta nu am cumparat martisoare. Am preferat florile.
De o saptamana, zilnic a trebuit sa trec printre mii si mii de tarabe de martisoare. Groaznic. Mi s-a luat complet. Numai kitsch-uri. Au facut si din 1 si 8 martie o alta strategie de marketing pt a mai scoate bani... ca de... cei de la gradinita, scoli si licee trebuie sa duca martisoare la profesoare, la colege. La profesoare nu poti sa le duci orice martisor, trebuie sa fie neaparat ceva mare, in functie de posibilitati se da ba ceva de argint, ba un parfum, ceva cosmetice ... ori o brosa.

In anii trecuti mai cumparam martisoare si ne dadeam intre noi, fiindca in clasa aveam doar 6 baieti. Era cat de cat frumos. Intre timp s-au schimbat multe.

Acum nu poti sa te duci la sotie/logodnica/iubita doar cu un buchet de flori, tre neaparat sa iei un cadou. Cu cat e mai mare/scump cu atat iti dovedeti iubirea. Clar.
Pe mine m-ar enerva sa primesc doar de ziua mea si de sarbatori (gen Craciun, valentines, 1,8 martie, paste asmd) cadouri. Si alea oferindu-le mai mult obligat de circumstante.
Oare nu putem sa facem cadouri pur si simplu? in fine...

Sa revenim la ziua de azi. m-am bucurat ca am primit flori pe strada, martisoare simpatice si ghiocei. A, si mesaje. Doar 2 baieti din grupa ne-au adus martisoare... (imi sustin ce am zis mai sus) cu toate astea mi s-a parut un gest frumos.

Eu va zic La multi ani tuturor. Astazi e ziua noastra.
Ziua femeii e de abia pe 8 martie (atunci sa va vad :P) tati vreau un card plin cadoo, sa imi cumpar tot ce vreau din noul Mall ... Sun Plaza :)))) o sa fac un post special dedicat noului mall, care se afla la 2 km de mine :))

Incepe primavara... asa ca pt voi:

2 comments:

Andreina said...

Astept cu interes postul ala :))

5zambete said...

ai o floricica pe blogul meu >:D<