Tuesday, March 30, 2010

Carti, filme si pc :)

Tocmai am terminat de citit "Cartea Mironei" de Cecilia Serghi... Imi place Cecilia Serghi, am mai citit si Panza de paianjan si mi-a placut mult. Am citit-o destul de greu, adica citeam doar cand ma duceam/intorceam de la facultate. Am inceput sa citesc pe drum de vreo luna - doua... inainte foloseam castile, ca sa nu ma plictisesc, dar mi-am dat seama ca pt sanatatea urechilor mele nu sunt ft bune.

M-am apucat de "Noaptea de Sanziene" de Mircea Eliade. Aaa, am uitat sa precizez ca citesc 2 carti in paralel, una o am tot timpu in geanta si citesc cand sunt pe drum si una o am pe noptiera, citesc inainte de culcare... Cartea pe care o citesc seara e mai mult pt copilu din mine, 20 000 de leghe de Jules Verne :)

Vreau si am o gramada de carti de citit... insa daca nu e o carte care sa ma acapareze compet, nu o citesc foarte repede, sau ma rog, in timpul propus de mine ... pt ca mereu ma iau cu alte chestii...

Cu filmele am ramas mult in urma. Nu am mai fost la film de ceva timp... tre sa recuperez si sa vad si eu faimoasele filme despre care se tot vorbeste. La Alice merg prima data :)
Insa, am fost in seara asta la un prieten si am vazut The Killing Room. Merita un 6-7.

Si despre calculator. Vroiam sa zic ca am o boala. Cand intru pe usa, ma descalt, vin in camera si deschid laptopul... dupa care imi vad de treaba, ma schimb, ma imbrac.mananc ... uneori chiar uit de existenta lui. Dar trebuie sa il vad eu deschis, chiar daca se intampla sa nu stau la el cu orele.

Cred ca e defect de-al meu. Asa si cu tigarile. Eu nu fumez, stiti bine... insa, uneori ma mai prostesc (in special la party-uri) si mai imi aprind o tigara, dar nu pt ca imi place sa fumez, chiar nu vad rostu, nu simt nicio placere... dar ma mega fascineaza sa tin tigara intre degete :) :))

ps: puteti sa imi recomandati carti sau filme.
citesc cu mai mult drag o carte daca imi este recomandata... la fel se intampla si in cazul filmelor :)
asa ca astept :D

6 comments:

Andreina said...

Chestia asta cu capculatorul cred ca o avem multi dintre noi :D

Hmmm...nu te-am vazut niciodata cu tigara in mana.... :-?

Anonymous said...

Annie Hall a lui Woody Allen, e imposibil sa nu-ti placa.E genul de film din care ai vrea sa retii fiecare replica.In general toata lumea gaseste ceva sa-i placa in filmul asta.
Carte hmmm...cum te impaci cu realismul fantastic ?(e un curent care chiar se numeste asa in mod absurd)
Haruki Murakami- La capatul lumii si-n tara aspra a minunilor sau putin mai existential M. Bulgakov- Maestrul si Margareta. Ambele sublime prin originalitate si universurile paralele create. Genul de carti care trebuie citite pana la sfarsit ca sa intelegi, dar daca le lasi la mijloc mori de curioziate.good luck ;)

andreea said...

@ Andreina - stiam ca nu sunt singura :D
a, n-ai pierdut nimic :)) tre sa fiu "vesela"

@ Anonymous (nu imi dau seama cineva esti -in caz ca ne cunoastem :) ) - si eu cred ca o sa imi placa filmul.
realismul fantastic? nu prea am auzit, sincer.
multumesc pt recomandari, am notat :)

Anonymous said...

carte: Mecanica inimii - Mathias Malzieu , Pulbere de stele - Neil Gaiman , Gentiane- Cella Serghi ;
filme: Maybe Baby ( stiu ca e mai vechi dar eu l-am vazut de curand =)) si mi-a placut ), Alvin si veveritele 2.. si daca imi mai aduc aminte mai completez :P

Sorina

Anonymous said...

P.S. si eu imi deschid calculatorul imediat cum vin acasa, apoi ma schimb etc.. dar as fie el deschis ca altfel nu ma simt bine =)))

Sorina

Co said...

August Rush, PS I love you, dar probabil le-ai vazut : )
La carti: Raiul gainilor de Dan Lungu se citeste usor.