Tuesday, March 30, 2010

Agenda mea

Agenda mea e cam plina. Agenda de calatorii :)
Joi plec la Tg Jiu, o sa imi petrec Pastele acolo impreuna cu Anna si doua colege de la facultate care stau in Tg Jiu :)
Vorbisem cu Anna sa mergem de Craciun la fete, dar am tot amanat si n-am mai ajuns, insa acum ne-am vorbit din timp si asa a ramas stabilit.

Cred ca e cam primul Paste pe care il fac departe de casa, adica in alt oras... dar... mereu este un inceput pt orice :P
As vrea sa ma intorc luni dimineata ca sa pot sa respect traditia cu mersul la nasi a doua zi de Paste... acum sa vedem... poate ma intorc cu fetele duminica cealalta.

Urmeaza un concert cu Vama in Brasov la sfarsitul lunii aprilie. :)

Si la inceputul lunii mai o sa fie practica. Daca avem timp si bani o sa mergem in gasca mare mai intai la mare ... si de acolo in practica de primavara. In 5 zile o sa strabatem mai mult de juma de tara :)) O sa ajungem pe la Sibiu, Sighisoara, Vatra Dornei, Lacul Rosu, Iasi... si multe altele... nu stiu inca traseul exact. O sa va tin la curent :)

La sfarsitul lunii mai, fix inainte de sesiune, plecam cu grupa in Olt. Un weekend. Tot pt facultate. Turism cultural. Fiecare are un monument de pe traseu sau chiar din Olt de prezentat/pozat etc :)

app: imaginati-va ca in loc de avion, in poza, este un autocar :D
ps: i luv my life :))

4 comments:

5zambete said...

chiar voiam sa te intreb daca mergi la Brasov. vreau sa dau o fuga la concertul asta - trebuie sa mai conving cativa oameni - si voiam sa stiu daca dau si de tine acolo. ar avea mama mai multa incredere sa ma lase :P
te pup >:D<

Prometeu said...

haha!
aiurea ca eu vin in brasov pe 23,24..uf.as fi vrut si eu niste Vama..<3
of deci cand te citesc pe-aici imi imaginez viata mea peste cativa ani si deja am furnicaturi in burta:">

andreea said...

@ bianca - mai mult ca sigur o sa fiu acolo. sper sa nu apara ceva :-s
pup si eu
sper sa ne revedem >:D<

@ prometeu - :( da, aiurea.
o sa fie foarte frumoasa, presimt >:D<

Prometeu said...

stai ca nu stii noua veste:))
daca nu intervine nimic ne vedem toate 3 iara:D