Sunday, March 28, 2010

Despre cluburi :)

Am fost in foarte, foarte multe cluburi... si nu o zic ca sa ma laud (caci nu cred ca e un motiv de lauda) ci ca sa intelegeti ca sunt cat de cat in masura sa vorbesc despre subiectul acesta. Si mai mult, sa stiu despre ce vorbesc.

1. Datorita pasiunii (nebunie sau boala pt altii) mele pt Vama am fost in mai multe cluburi decat mi-as fi imaginat vreodata. In toate tipuri de cluburi, de la cluburi de mega fitze la cluburi under.

2. Datorita prietenilor si cunostiintelor mele difersificate, la fel, am mers in cluburi gen Turabo sau Bellagio, dar si in Suburbia sau Expirat...

O sa va dau cateva exemple ca sa ma fac mai bine inteleasa.
*Am ramas in Tribute, un club care se situeaza undeva la mijloc, dupa un concert, cu gasca si ne-am mega distrat.

Dupa, am mai revenit in Tribuite, insa nu a mai fost la fel, gasca nu mai era la fel de mare si totul s-a spart mult prea repede.

*Prin decembrie, am fost in Bellagio cu colegii de la facultate. Cred ca eram 15 persoane. Un fel de party de sfarsit de an. Clubul chiar nu e pe placu meu, dar muzica a fost ok. Am stat pana pe la 6-7 dimineata...si spre final bagasera pana si Drumurile noastre toate :))

*Acum 2 saptamani am revenit si in Bellagio, de data la ziua unei colege. Insa nu a mai fost la fel. Muzica era aceasi, insa distractia nu a fost nici macar pe jumatate...

*Si acum ca sa ma contrazic, sambata seara am fost in Tan Tan cu aceasi gasca din Bellagio, de la ziua colegei si chiar a iesit super tare. Dar aici au un plus cei din Tan Tan... nu au figurile celor din Bellagio.

*Pe la inceputul lui martie am fost tot cu cei de la facultate, de data asta in cantitate mult mai mare, cred ca eram 50 de studenti de la Turism, in Dumars, in Regie. A fost cam mult house pt gustul meu, dar seara a fost cat de poate de reusita.

*Prin vara am fost in Club A cu un grup ft restrans, cred ca eram doar 3-4. Muzica insa chiar a fost pe placul meu. Si seara chiar a fost una frumoasa, care a tinut pana pe la 7 dimineata...

*Acum 3-4 veri am fost doar cu Andreea intr-un club din Eforie Nord, cel de pe corabie, White House daca nu ma insel. A fost seara noastra, a trecut atata timp si totusi mereu cand imi aduc aminte de seara aceea zambesc cu drag :)

Ar mai fi multe exemple, dar momentan doar astea in vin in minte.
In principal cred ca ati prins ideea. Nu conteaza in asa mare masura clubul sau muzica, ci persoanele cu care esti. Daca sunt persoane care stiu sa se simta bine, e perfect, o sa ai o seara reusita.

Dar... e doar parerea mea.
Eu ma adaptez foarte usor si poate si de aceea merg pe premiza ca in aproape^ orice club poti sa te simti bine.

^- am zis aproape ca sa nu intelegeti ca daca ai o gasca buna te poti distra si intr-un club de manele :)) ma refer strict la genurile de MUZICA... si maneaua nu e muzica ;)

Pareri? Pro/contra?

2 comments:

Andreina said...

Da, nu conteaza unde si cum ci dispozitia oamenilor.

Si mai e si faptul ca atunci cand ai asteptari prea mari de la un lucru iese fix pe dos. Cel putin la mine asa e mereu. Cand nu-ti faci planuri, atunci iese cel mai misto.

andreea said...

daaaa, ai dreptate.
exact cum s-a intamplat data trecuta in Tribute ;)