Monday, March 22, 2010

Din viata de zi cu zi :)

Am atatea de zis si nu stiu de unde sa incep. Sa vedeeeemmmm :D
Am inceput sa fac bun pt viata mea. Aerobic, mai exact gimanstica aerobica. Ma rog, inca de anu trecut am inceput. Eu cu colegele mele, am decis sa facem si noi un sport. Si pt ca la facultate avem si sportul ne-am gandit sa ne bagam la ceva productiv, nu la ping pong sau alte chestii care nu necesita prea mult efort.

In octombrie am fost la cateva sedinte, in decembrie la fel... dar dupa a venit vacanta, sesiunea si pana pe la mijlocul lui februarie nu am mai trecut pe la aerobic. Insa de o luna merg constant. Am inceput de 2 ori pe saptamana, lunea si vinerea si de saptamana asta o sa mai merg si miercurea...

Bun.... ce vreau sa zic cu asta... Eu, una, am ramas uimita de efectele benefice. Gen, pielea e mult mai ferma, mai tare, dupa o ora de aerobic te simti ca nou, te duci obosit si iesi ca nou si in plus am descoperit ca avem multi, multi muschi :))

Mai nou, acum ma tenteaza un curs de inot.
As vrea sa merg de 2-3 ori pe saptamana la inot. Momentat sunt in cautare de un bazin ok, curat si cu preturi decente. Daca mergeti/ati auzit ceva dati-mi de stire :)

Ziua de ieri, de fapt de sambata, ca deja e trecut de 12, a fost foarte full.
Imi place sa am ziua incarcata si diversificata. Cel mai mult urasca sa fac acelasi lucru in fiecare zi, ma ingrozeste ideea asta... dar asta e alta poveste :)

Sambata am fost la facultate, la engleza (da, sambata am curs, vinerea o am libera in schimb, ca sa va dati seama cat creier au cei care fac orarul... ;) ) am fost la cumparaturi, am luat cadouri... dupa mi-am luat rolele si am fost cu Anna in parc, in Herastrau... ne-am plimbat cu rolele vreo 3-4 ore de aveam rani la picioare... iar seara am fost in club, la ziua Madalinei.

Am fost in Tan Tan si, spre surprinderea mea, a fost foarte foarte frumos. Clubul este dragut, destul de mic, dar foarte ok. Oameni dragutzi... si muzica cat de cat comerciala... aici chiar nu am ce sa fac... asta e muzica care se cere... si, ca sa fiu sincera, nu imi dispalace in totalitate... cu toate ca nu este genul de muzica ca pe care il ascult eu, in cluburi stiu sa ma simt bine pe astfel de melodii...

O sa dezbat mai mult pe tema asta intr-un post viitor despre cluburi.
Oricum, am ajuns la o concluzie, atata timp cat ai langa tine persoane cu care te simti bine te poti duce oriunde :)

Cat atat pt seara asta :)
O saptamana placuta va doresc
Pup

2 comments:

Anonymous said...

Suuuper ! Foarte bine ca faci sport, este sanatos, si te mentii in forma. Eu nu ma duc la sala, am acasa bicicleta si mai pedalez in timp ce ma uit la filme, fain nu? =))

Sorina

andreea said...

tare :)) si eu faceam la fel cand mi-am luat bicla, ma uitam la tv si pedalam. acu a avut cuier de rufe :))