Thursday, February 18, 2010

Ne vedem joi :)

Diseara ma duc in Tribute, pt a doua ora... Imi place mult clubul, localul este foarte dragut si muzica e pe masura.
Chiar ne-am distrat data trecuta, spre ca diseara sa iasa cel putin la fel de bine :)

Acu am observat ca nu am mai scris de fix o saptamana. Sunt o lenesa. De fapt, asta am facut in saptamana trecuta, am lenevit. Am stat mult cu prietenii, am jucat poker, ne-am uitat la filme, am vorbit, am baut :) ne-am culcat la 6-7 dimineata si ne-am trezit la pranz :))

Saptamana trecuta am avut la mine o verisoara, Belen, pt vreo 2-3 zile. O sa va povestesc de ea intr un post viitor. Cert e ca copilul asta e o bomboana. Vreau si eu un copil asa... de fapt, lumea zice ca chiar seamana cu mine :)

Facultatea inca nu am inceput-o. Ca de obicei, cei cu orarul sunt la fel de lenesi ca noi. Se trezesc greu din vacanta. In anu I am ramas surprinsa, toate colegele mele de la alte facultati deja isi cunoscusera colegii, iar eu nu stiam nici orarul :)) deci nici ca puteam sa gasesc o facultate mai buna :)

Aaa.. la doctor nu am fost :)) nu e vorba ca mi-a pierit curajul, insa am vrut sa lenevesc, nu sa stau la cozi :D o sa ma duc in cel mai scurt timp.

In rest sunt ok.
Incep sa vad multe chestii pe care pana acum nu le observasem.
Deci totul pare ca e bine. Foarte bine as zice.

Ziua indragostitilor ( :)) ) am petrecut-o la Ateneul Roman la Sarah Chang. A fost uimitor. Am ramas suprins placuta.

va pup

1 comment:

Anonymous said...

Si chiar ne-am vazut joi:)