Saturday, March 27, 2010

Astenia de primavara :)

M-a prins raceala. Si m-a prins bine... cred ca ii e asa de drag de mine (mai ceva ca dragostea la prima vedere) incat de vreo 3 zile numai pe capu meu sta... s-a bagat peste tot, in cap, in gat, in nas, in corp.
Nasu imi curge la greu, imi simt capu meu greu decat in dimineata celei mai groaznice betii, am frisoane si stranut nene, nici daca as fi stat intr-o camera plina cu piper nu cred ca as fi stranutat atat de des, jur :))

Incerc sa imi dau seama cum am racit, insa nu reusesc. Ideea e ca miercuri seara am fost la un party de-al unei colege de facultate, a ramas singura si ne-am strans mai multi la ea... si a doua zi, cand m-am trezit aveam nasu mega infundat si am inceput sa stranut... cred ca incep sa am reactii adverse la vin :))

Insa nu ii dau atata importanta racelii (cat imi da ea mie)... asa ca mi-am continuat activitatea.
Azi am fost la aerobic, imi era teama ca nu o sa pot sa respir cum trebuie, insa a fost ok. Cum nu am febra de la raceala, am zis sa fac macar febra musculara :)

Maine intentionez sa merg la Romexpo, la targul de turism... si dupa in parc cu rolele.
Sa vedem insa cum o sa ne trezim maine ... eu si raceala... adica daca o sa ramanem impreuna sau daca ne despartim.

ps: maine mai pe seara o sa vina si postul despre cluburi. l-am scris deja, il am in draft de cateva zile insa am zis sa il pastrez pt sambata seara :)

Sa aveti parte de un weekend minunat!!
:)

4 comments:

Anna said...

Sanatate Andreea.
Si tie un sfarsit de saptamana frumos.
Si un Paste plin de lumina.

Anonymous said...

Te inteleg foarte bine :-< si eu sunt racita de 2 zile si nu mai vrea raceala sa scape de mine:((( vorba ta, mai ceva ca dragoste la prima vedere).
Sper sa ne treaca repede.
Te pup,
Sorina

Andreina said...

Ma inscriu si eu pe lista racitilor. :)
Poate ne intersectam prin parc cu rolele :P Daca nu, in Tribute peste o luna :)))

Eu la fitness vroiam sa ajung dupa Paste, dar cred c-o las balta deocamdata :D

andreea said...

@ Isabelle - Multumesc mult. La fel.
Multa sanatate si pace de Paste :)

@ Sorina - la mine e pe trecute, sper ca si la tine.
te pup

@ Andreina - bun venit. eu cred ca va parasesc in curand :))
nu am mai iesit cu rolele.
Sigur ca ne vedem :)
cat despre fitness e o idee buna. o sa iti placa :P