Saturday, December 1, 2007

Sf Andrei - la scoala :)











































































Cred ca a fost cel mai tare Sf Andrei din viata mea :X ... dupa seara cu Vama, dimineata la scoala gasesc pe scaun o vaca ( pusculita :D ) de la fiica mea, Mada :) si pe la jumatatea orei de engleza intra Didi cu un tort... a fost super... mi-au cantat la multi ani... ( pe tort scrie 18 pentru ca de majoratul meu nu am avut tort, am fost la mare ) Frisca de pe tort e rosie si albastra, in culorile Stelei :X scrie Vama si Steaua pe ea... pasiunile mele 8-> La ora de istorie am dat bomboanele cu iubita, o cheama tot Andreea .... iar ne-au cantat La multi ani.... a fost cea mai frumoasa zi...Didi a mai adus si combina cu un Cd plin cu melodiile Vamii :X in pauze am ascultat 18 ani la greu, pe sarma si melodia lui Dan Balan - crazy loop :X
Tortul a fost super bun :X avea si wisky in el =p~ a mancat toata cls... Chiar nu ma asteptam ...
Am mai primit de la 4 colege un cutzu scump de plush il va chema Charlic :X ...cu iubita o sa imi fac saptamana viitoare bratara :) Iar vacutza e super, seamana cu mine :)) , am cersit prin clasa si am colectionat cateva bacnote :D cu banii din ea vreau sa imi iau masina :))
Aseara au dormit la mine alte 2 prieteni foarte bune, mi-au adus o pijama super dragutza si pufoasa :X
Cum am mai zis... cea mai tare zi :X
Le multumesc celor care au facut-o sa fie asa frumoasa: Vama, celor 3 colege si prietene : Iubita, Mada, Didi ( toate sunt pe primul loc ), coltzului meu vesel :X de fapt tot 12 F-ului :) o sa imi fie dor de ei... 4 ani... atatea amintirii... chiar daca ne-am mai ciondanit noi sunt sigura ca 12 F va ramane in sufletul tuturor, aici ne-am maturizat... lui Rox si Flori :) mamei pt ca imi da bani de concerte si taxi :)) si tatalui meu pt ca nu isi da seama k il mint cand zic ca dorm la Flori :D
Va iubesc >:D<

3 comments:

Unknown said...

si ce te faci daca citeste tatal tau blogul si afla ca il minti?:)))

andreea said...

:))
nu prea are cum sa citeasca blogul... nu stie de existenta lui :D
si daca totusi afla, se supara, tipa si ii trece! :)

Unknown said...

hmzzzz....ai grija sa nu afle :)) btw ia sa imi fac reclama http://dj.voce.ro :d hi hi my blog