Monday, December 24, 2007

...












E Ajunul Craciunului ... ar trebui sa fie o zi fericita in care sa fac ultimele pregatiri pentru maine, sa ii ajut pe ai mei ... dar nu, e o zi trista, de dimineata m-am certat cu ei, poate ca cer eu prea mult, poate ca sunt foarte irascibila in perioada asta, poate... nu stiu... cert e ca am reusit ca plang si sa imi fac nervi tocmai astazi...
Vroiam sa fiu singura asa ca am iesit afara sa ma plimb ... m-am dus la piata sa cumpar un cadou, in magazin, un copil cu ochii mari si frumosi ma intreaba: " de ce nu zambesti ? " i-am raspuns: "pt ca nu am motive" ... s-a uitat la mine trist si a plecat... De la o taraba cade o portocala, o batranica se apleaca cu greu sa o ia si sa i-o dea vanzatorului, la care vanzatorul ii zice: " ia-o tu mamaie" ... macar de Craciun sa fim oameni... In drum spre casa, pe masiniile albe, de la zapada, erau desenate zambete... multe zambete... de ce nu pot zambii? De ce azi cand toata lumea e fericita, eu nu sunt?! cred ca in sine mea stiu raspunsul... poate din cauza ta... dar o sa treaca...
de cateva ore bune ascult numai Florin Chilian - zece si Tudor Chirila - de ce...

m-am vopsit, nu mai am pic de blond in cap:( am pus o poza...
aseara cand am ajuns acasa, pe la 3 juma dimineata, ningea, era asa frumos, regret ca nu am avut aparatul cu mine, dar am facut cateva poze cu telefonul...
si mai sunt cateva poze facute azi, de la balcon :) in spate la uzina, cand eram mici era full, acolo ne dadeam pe gheata, ne dadeam cu sania ...
am pus si poze cu bradu, doar cand vad bradul imi aduc aminte ca este Craciunul...

ps: Craciun Fericit tuturor >:D<
sa va aduca moshu' tot ce va doriti :)
sanatate si multa fericire alaturi de cei dragi!

No comments: