Wednesday, December 26, 2007

Scrisoare :)

Am fost pe la Rox azi si ea se tot chinuia sa faca o adresa de mail cu mos craciun... o intreb de ce si cica iti explic eu... Imi povesteste ca maicasa nu i-a zis lui Alex ( fratele ei, e clasa a 5-a ) ca nu exista Mos Craciun, si el a fost foarte dezamagit... la care Rox... ba exista... uite nici Andreei nu i-a adus nimic :)) si ce idee i-a venit ei... sa iti faca adresa de mail si sa ii trimita scrisoare... si uitati scrisoarea:

"Dragul mosului,

Aseara drumurile erau inzepezite,iar mosul nu a putut sosi cu renii lui magici.
Am incercat din rasputeri,dar a fost in zadar.Castele de gheata se iveau pe drumul ce-l aveam de strabatut.Fulgi uriasi de zapada imi turteau fata,cuburi de gheata isi faceau aparitia la orizont.Am avut de intampinat atatea obstacole si abia am reusit cu mari eforturi sa ajung la unii copii,unii dintre cei mai cuminti.
La tine,dragul mosului nu am putut ajunge,caci lumina se inalta in tot vazduhul si riscam sa fiu vazut de catre copilasii ce se straduiau sa invinga troienele de zapada pentru a ajunge in Casa Domnului,adica la bisericuta cea mai apropiata din zona fiecaruia.
Sper ca bunatatea ta sa nu fii pierit,sper deasemenea ca nu te-ai suparat pe mosu`.In aceasta noapte voi incerca sa-i conving pe renii mei plini de mister sa ma duca la casutza ta pentru ati lasa un mic cadou.
Mosu` iti trimite salutari din “Tinutul inghetat”,iar diseara cand sosesc sa fii adormit si sa te gandesti la mine,caci voi incerca sa-ti readuc zambetul pe buze."

mi se pare super dragutza scrisoarea... si de aia am postat-o aici... :)

eu am aflat intr-un mod urat ca nu exista Mos Craciun... stiu ca eram la scoala si venisem cu o jucarie pe care o primisem cadoul de la mosu' si un coleg cica... am si eu la fel... dupa ma intreaba: tatal tau sau mama ta unde lucreaza? i-am raspuns ... la care el: mama si tata lucreaza la Electromagnetica si mereu ne aduc cate 4 cadouri la fel ( pt ca are si un frate) astea sunt cadouri de la serviciu de la ei... am ramas socata... toate se potriveau... cadourile din urma cu un an, cadorile din anul respectiv... am fost trista... dupa devenise amuzant... pana la 18 ani... ca anul trecut nu am mai primit nimic de la tata de la munca :))

No comments: