Monday, December 24, 2007

In seara de Ajun ...



































Si uite cum cateva persoane iti pot aduce zambetul pe buze...
Stateam suparata in camera, ascultam muzica... si intra mama pe furis, lasa un plic si pleaca... in plic era o diploma " pt cea mai buna fiica" ... poate ca nu am fost eu cea mai buna fiica, dar ea sigur e cea mai buna mama :) cea mai importanta persoana :x
Dupa a venit Rox la mine si am facut schimb de cadouri ... mi-a luat niste papuci super sweet :x de mult imi doream papuci mariii :x se vede ca ma cunoaste ;;) Eu i-am luat ei un cangur care are in marsupiu alt cangur :)
Andreea mi-a dat un mesaj super sweet :)
Dupa, m-a sunat fiica mea, Mada ( de la ea am primit acum ceva timp o diploma pt cea mai buna mama ) si mi-a zis sa mergem la Andrey sa facem o mini petrecere :) am fost decat 6, eu, Mada, Andrey, Clara, Raluk si Claudiu :) ... am facut clatite, am facut concurs,fiecare facea cate o clatita si care clatita arata cel mai bine castiga :)) le-am facut, dar nu le-am mancat :D
Am mancat sarmale... am baut vin, l-am jucat boltz, fazan... am vorbit despre Cartea Recordurilor... a fost super... ziua a inceput prost si s-a terminat foarte bine
Exista persoane care te pot face sa zambesti in orice moment al vietii... le multumesc >:D<

Acum ascult colinde, de Stefan Hrusca... si ma pregatesc sa plec la Rox si dupa la varmea, o sa facem Craciunul in familie ....o sa fie ai mei, unchii mei, varmea si cuscrii ... lipseste doar bunica, e al 4-lea Craciun de la care lipseste... dar mereu o sa fie in sufletul meu...

Craciun Fericit >:D<

3 comments:

Unknown said...

Cand nu te astepti, atunci se intampla ceva frumos. Eu fac sarbatorile departe de familie (fizic vorbind), dar uniti in suflet

Unknown said...

Eu fiind in Bucuresti, si parintii mei plecati peste hotare

andreea said...

acum vad cat de norocoasa sunt ca ii am alaturi de mine, nu stiu ce m-as face fara ei, mai ales de sarbatori...
Presupun ca ai prieteni, stiu ca nu e aceasi chestie, dar tot e ceva :)
Craciun Fericit!