Sunday, December 16, 2007

Ninge ...









Ninge ...
Cu toate ca nu imi place iarna, ador sa ma uit pe geam si sa vad cum cad fulgii de nea, cum in putin timp totul va fi alb...
In casa ai mei pregatesc carnea pentru carnati si sarmale, am facut curatenie... acum ma uit pe geam... vin sarbatorile... Craciunul si revelionul le voi petrece in familie, m-am hotarat, pot sa ma distrez cu prietenii oricand, in orice zi a anului, anul asta stau acasa, cele mai frumoase sarbatori sunt cele in familie... vreau sa imi cumpere brad, ca in fiecare an :) vreau sa fiu din nou copil, vreau sa ma dau cu sania, vreau sa ma dau pe gheata, sa facem din nou ghetzush ( parca asa se numea... cand puneam apa, seara, in fata blocului si a doua zi dimineata se forma o portiune buna de gheata si noi ne dadeam pe ea, cadeam, ne impingeam cat era ziua de lunga si vecinii ne injurau ca alunecau ) vreau sa mai merg cu colindul... aseara au venit cu colindul cativa baieti de la teologie, au cantat asa frumos, a fost un moment superb, ti se facea pielea gaina si iti dadeau lacrimile instantaneu ...
vreau sa fiu copil, sa nu stiu ce e aia rautate sau durere ...

No comments: