Tuesday, December 18, 2007

Rox - 18 ani :X - 18 dec




































Azi a facut o buna prietena de-a mea 18 anisori >:D<>
Iti doresc sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos in viata ... sa ramai mereu cu zambetul pe buze ... sa nu te schimbi niciodata ... stii asta m-a atras la tine cand eram mici, acum 6 ani, erai cuminte, linistita, poate chiar opusul meu, dar cu toate astea cred ca din prima clipa am stiut ca vom ramane prietene peste ani...
Nu cred ca o sa pot uita vreodata prietenia noastra, sunt mult prea multe amintiri frumoase, multi ani care ne-au marcat sfarsitul copilariei si adolescenta ... nu cred ca timpul va trece asa usor peste totate aceste amintiri si le va da uitarii ...
Oricum stii bine ca mereu te poti baza pe mine, se zice ca fiecare prieten are locul lui, si ca locurile sunt goale pana sa intalnesti acel prieten, asa e si acum, locul tau era gol acum 6 ani, acum e ocupat si asa o sa ramana mereu, chiar daca timpul ne va purta pe drumuri diferite ...
Sper sa ramana in amintirea ta aceasta zi... sper ca a fost una din cele mai fericite...
Acum o sa poti canta cu mine: am doar 18 ani... sunt nebun, iubesc si nu am bani...
ps: stiu ca nu am fost prima care ti-a zis La multi ani, am intarziat cu o ora... dar citez din Leg bolnavisioase: sunt singura care conteaza :) >:D<>

1 comment:

Carina said...

La multi ani :P Puteai sa pui si un audio cu o dedicatie ;)