Saturday, December 22, 2007

La scoala...








Miercuri a fost ultima zi de scoala din anul acesta... cu o zi in urma ne-am trecut numele pe biletzele si le-am pus intr-un penar si fiecare a extras un nume caruia trebuia sa ii faca un cadou :) din 6 baieti cati avem in clasa mi-a picat Mihai, fiind leu ca mine, i-am luat o canutza cu un leu :D si mie mi-a facut cadou, culmea, tocmai Andreea :D, mi-a luat 2 ingerasi super sweet :X si un mos craciun kre se lipeste de frigider :)
Raluk i-a facut lui Nitza un cadou super tare... cartea cu "Tot ce stiu barbatii despre femei"...si ... e goala :)
Le-am facut cadouri profesorilor, i-am invitat la un pahar de suc si prajituri... a fost un moment destul de emotionant... noi am scris pe tabla: Meri Crismas end hepi neu ier :)) iar profa de engleza cand a intrat a scris: ai lav iu oll ... a fost super tare... dupa, cativa colegi au tinut un mini discurs, la fel si profii prezenti, a fost o zi care cred ca va ramane in suflet alaturi de multe altele alaturi de 12 F >:D<

2 comments:

Andreia said...

WOW...din cate am vazut, voi chiar sunteti uniti :)

La mine in clasa sunt probleme in ceea ce priveste colegialitatea...:-<

La ce liceu esti?

andreea said...

la Octav Onicescu invat :)
la noi in cls sunt multe grupuletze, dar asa suntem uniti cand tre sa facem ceva toti...