Monday, February 9, 2009

Ordine :)

In sfarsit am avut si eu un weekend libeeeer :) numai al meu.
M-am pus la punct cu multe chestii pe care le aveam in urma. Ca de ex: am pus pozele pe blogul celalalt, pe care o sa va rog sa-l mai vizitati, ca e mic si plapand :D http://vama-vama.blogspot.com/ , am facut curat in calculator, mi-am pus multe poze pe dvduri, am facut curat in camera ... am jucat whist cu prietenii.

Am in plan ca saptamana asta sa intru in normal, sa mai vad si eu cateva filme, sa ma apuc de o carte, care sta de o luna pe noptiera ... sa dorm normal, adica minim 9 ore...

O sa treaca repede timpul si o sa vina ziua de joi :) pe care o astept de mult timp, o sa imi vad baietii dupa 3 luni de pauza, o sa ma intalnesc cu multa lume care mi-e extrem de draga... o sa caaaaannnnt :D

Dupa sper sa plec la munte macar pt 2 zile...

Iar in luna martie o sa plec in turneuuuuu :))
se anunta numai momente bune.

va puuup

3 comments:

Andreina said...

Tu o sa-ti vezi baietii, iar eu fata :)))
(si hai ca au trecut doar 2 luni, nu 3 :P )

Stefan said...

ce frumos..zbrrr

andreea said...

andreina
>:D< si mama
:D

am gresit :))))

amdraci
:) bine ai venit pe aici