Sunday, February 15, 2009

Despre mai multe :)

Zilele astea am avut parte de sentimente foarte diferite, la fluturi ( in stomac :) ) incredere si speranta la nervi, scarba... si mila...

Sa ma explic: in primul rand acu le fac bagajele la fluturi, ca au venit degeaba... mi-am pus toate sperantele in ceva, ajunsesem sa cred ca chiar nu ma insel de data asta si ca mai bine fac ce simt, nu ce zice capul :) m-am inselat, pt ca nimic nu e ceea ce pare, aparentele inseala mult de tot ... oamenii sunt lasi, prefera sa stea cu spatele la adevar daca sa il infrunte ... e mai usor sa te faci ca ploua, decat sa vorbesti ... nu-i nimic, de azi si la mine va ploua mereu :)

Despre nervi si scarba, ce sa zic...oamenii te folosesc doar cand au nevoie de tine, asta se stie dintotdeuna, ca te pot folosi o data, sau de n ori... si cand nu mai au nevoie de tine, te uita... cand iar au nevoie, iar te cauta ... asta mi se pare nesimtire ... ( mie una ) ... si eu poate ca m-am folosit de unele pers, dar nu in halul asta si nu cu atata nesimtire frate ...
dar... unii uita ceva foarte important... DIPLOMATIA ... pe care nu multi o au ;) cand vrei sa ii folosesti pe oameni mereu tre sa stii si cum sa te porti, sa ai acel ceva... ca multi o sa isi dea seama de adevaratele tale intentii...

Cat despre mila, da asta incep sa o simt pt unele persoane... mila de naivitatea lor :) mi-e mila de momentul cand o sa si-o ia in bot, la modul cel mai frumos ... dar e al dracu de frumos sa vezi ca ai avut dreptate ...

Cel mai urat e cand vezi ca fiecare isi vede interesul si tu ca prostul te preocupi si de interesele altora... pt ce? pt nimic... macar daca merita sacrificiul

multe mi-au lasat un gust amar...
sper sa reusesc sa fac de acu de imi zice capul, nu inima... in felul asta nu o sa ies doar eu ranita

ps: cosiderati ca ati citit o parte dintr-un jurnal... simteam nevoia sa scriu undeva

13 comments:

dodo said...

scrii frumos.. aceleasi sentimente le am si eu..
Nu vreau sa ne mai certam pe tema Vama. Sper ca pe 19 sa fie altfel . Atat.

andreea said...

multumesc ...

cat despre Vama... da, mai bine o lasam moarta, fiecare cu parerea lui.

o sa vezi ca pe 19 o sa fie ok, mult mai ok decat ar fi fost pe 12 :)

dodo said...

:) asa sa fie.
Poate ne si vedem acolo:))

andreea said...

eu o sa fiu acolo, dar iti pot schimba parerea, ma declar multumita :)

dodo said...

sunt leu:P..deci mai greu:))

andreea said...

si eu tot leu :))

dodo said...

deci nu e usor sa ne schimbam parerile:)))

andreea said...

depinde...
tu nu ai cum sa ma faci sa imi schimb parerea, insa eu da... :) o sa vezi

Prometeu said...

si eu sunt leu:)):D

andreea said...

aoleu :))))
prea multi regi :D

dodo said...

doar el imi poate schimba parerea. ti-am zis, nu-mi place de el, ci imi place muzica lui. si cred ca doar asta conteaza:)

andreea said...

da...
o sa vezi ca nu e asa cum crezi tu...
timpul o sa imi dea dreaptate sau nu...
oricum nu conteaza cum este el ca persoana, ci cont muzica lui :)

Andreina said...

Cand alegi cu inima e destul de riscant... Depinde cat de pregatita te simti sa faci fata riscurilor. :)
Sa vezi cand o sa mi-o iau eu in bot ca m-am lasat condusa de ce mi-a zis inima :))
Dar sunt pregatita pentru orice, zic eu :)

Cateodata e prea plictisitor sa te lasi condus doar de ce-ti zice mintea (asta cred eu acum...)

PS: Eu nu sunt leu :P, doar un capricorn incapatanat, care cand isi pune in cap ceva nu se lasa pana nu face. :)) Cu orice risc.

Ne vedem joi!