Monday, February 16, 2009

Despre Vama si La multi ani, Eugen!

intai de toate, La multi ani, Eugen!!!
Eugen e cel mai calm si mai bland om... e painea lui Dzeu :) ii doresc multe impliniri, multe momente de bucurie alaturi de fetita lui, Ana si multa sanatate si putere de munca, sa ne incante mereu :)
>:D<

Mi-am facut multi nervi cu comentariile de pe blogul lui Tudor, la postul cu Becker... Cei care ma cunosc, fie si foarte putin, stiu ca eu sunt o fire foarte impulsiva... si imi ies foarte repede din minti... nu suport nedreptatea, nu suport sa vad ca sunt persoane care habar n-au despre ce vorbesc, dar isi dau cu parerea si si-o sustin cu atata siguranta.

Eu intervin doar daca stiu despre ce vorbesc, doar daca am toate datele problemei... poate ma mai trezesc vorbind aiurea, dar nu afirm ceva cu atata tarie in van ;)

Intr-un comentariu imi zicea Dodo ca el a fost la multe concerte si ca nu stie la cate am fost EU... cand i-am raspuns ca nu mai tin minte, ca am pierdut numarul, ca ar fi peste 50, a zis ceva de genu " nu cred ca au fost atatea " ... eee... am intrat pe http://vama-vama.blogspot.com si am vazut ca au fost 54 de concerte, la care eu am fost, la care am facut poze... + inca cateva la care nu am facut poze... cele de la sfarsitul Vama Veche si inceputurile cu Vama...

Nu ma laud, nu vreau sa intru in cartea recordurilor... dar nici nu suport ca cineva sa imi puna cuvantul la indoiala... ( poate ca e zodia de vina :) )

Poate ca sunt si subiectiva cand vine vorba de Vama, dar .. e si normal... ii iubesc pe oamenii astia, fac parte din viata mea de 2 ani de zile... oricat as vrea sa nu pun la suflet, nu am cum...

No comments: