Friday, February 6, 2009

Feel



I just want to feel real love
Feel the home that I live in
Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste


cat imi doresc sa ascult si eu melodia asta live :-<

am cheeef sa caaaaant, sa danseeeez, sa beau :)) chiar sa fac curatenie ... sa fac orice altceva decat ceea ce fac acu, adica stau cu cartea de GFG ( geografie fizica generala ) in mana si o rasfoiesc ... maine am ultimuuul, da ultimuuuuuul examen din sesiunea asta :))

se termina o perioada nebuna, pe de-o parte frumoasa, pe de alta obositoare, ciudata :)) am avut parte in astea 3 saptamani de toate sentimetele posibile JUR

vreau sa vina jooooooooooooooi
vreau sa veniti jooooi :D vreau sa fim din nou ca altadata, gasca vesela... :) vreau sa facem din nou after party.

mi-e dor

9 comments:

Andreina said...

Hehe...cine stie cand vom mai avea un after-party ca in vremurile bune... Poate doar daca ajungem iar prin Floreasca :))
Dar oricum, cert e ca ne vedem jooooooi! :>

sweetchild said...

Ne vedem jooooooi, ne vedem joi, am urlat dupa ea...
Nu stiu cum o sa fie cu after-party-ul ala, dar vedem vedem.

andreea said...

andreina & silvia

clar ne vedem :)
poate face un after party :D daca ne strangem mai multi, ar fi pacat sa plecam acasa dupa concert :D

de abia astept sa va vaaad
>:D<

Bogdan Tincu said...

robbie williams e artist adevarat, si nu doar feel e o melodie reusita.. ar trebui sa asculti mai multe melodii de-ale lui, s-ar putea sa iti placa

andreea said...

@ bogdan

da, chiar e un artist bun. de altfel, e unul din preferatii mei!
nu ascult doar feel, imi plac majoritatea pieselor, doar ca feel e in top 5, alaturi de come undone si she's the one :D

Cas said...

incep sa citesc si zic.. ce naiba? andreea tot mai are examene? si dupa vad 6 feb :)) CLAR NE VEDEM JOI! :> :> :> :X

andreea said...

am terminat :D pe 6 :) dupa atata chin :)))))

ne veeedeeeeeeem :D de abia astept
>:D<
:*:*:*

Pandutzu said...

Robbie Williams e genial :X a born entertainer..

ne vedeeem joi :P

andreea said...

chiar e... o sa repet asta la nesfarsit :)

ne vedem, ne veedeeem :D