Monday, February 2, 2009

Inca unu si... ma duc... sau alerg :))

Am mai dat astazi un examen... la care am luaat... atentie: zeceeee :) un 10 meritat, nu ca notele de 10 din liceu ;)

am muncit la un proiect timp de 3 zile, azi-noapte am stat sa fac subiecte, sa mai fac la proiect, pt ca totul sa fie ok ... m-am culcat la 7 dim si m-am trezit pe la 10 ... am mai citit vreo 2 ore si am plecat la facultate... am intrat in sala de examen, 3 intrebari, una dupa alta, cu pauza de 10 secunde sa raspundem... la un subiect am uitat 2 cuvinte, pe care le stiam, dar incepuse a doua intrebare... zici ca eram pe banda :)))) in fine.. ma duc cu lucrarea, imi zice de greseala si imi da 9... imi cere doasarul... - partea care m-a secat la culme - deschide doarul ( unul imens, scris de mana ) la mijloc... il inchide si cica: " se vede ca e muncit " 10 ... nota m-a bucurat, normal, mai ales ca am muncti pt el, dar totusi... nici macar nu l-a rasfoit pe tot...

in fond, nu am de ce sa ma plang, la geologie, unde m-am chinuit tot asa, o noapte intreaga la un blestemat de proiect, nu am inchis un ochi... am stat in facultate pana la 4 dupa masa ca sa imi zica ca nu ma baga in examen... a fost o lovitura urata...

la alt proiect la hidrologie ( aceasi poveste, zeci de ore de munca, biblioteca etc etc ... ) ... profu da pagina cu pagina, se uita doar la poze... e un pic ciudat sa vezi cum munca ta de atatea zile nu e apreciata... adica, in cel mai bun caz iti da toate punctele, dar nu citesc nici macar un sfert din ce e acolo... adevarul e ca sunt multi studenti, nu ar avea timp... ma rog, nu mai conteaza

cert e ca mai am doar un examen, vineri... cel mai greu, am vreo 150 de pag A4 la calc de invatat... si nu e o materie destul de usoara si frumoasa... sa vedem ce va fi... am inteles ca nu poti nici macar sa iti misti capul ca te da afara :-s

notele pana acu:
turism: 7
hidro: 7
info: 9
topografie: 10
oceanografie: 10
mai am de aflat la engleza si meteo, care presupun ca sunt peste 7-8 :)

ps: cu notele astea pot sa ma laud ca sunt meritate :)))) ma repet, dar chiar sunt mandra de mine

sa ne auzim cu bine
va pup

6 comments:

SARILLA said...

Ooo..bravos!!!!Felicitari!Fata desteapta,ce mai!

Anna said...

Bravo tie !

andreea said...

sarilaa

daaa, cu 2 restante :)))
dar vorba aia: " n-ai restanta, n-ai prestanta " :)))

anna

multumesc :)

Prometeu said...

doamne.ce facultate:|?

andreea said...

cred ca se poate si mai rau
:)
din pacate

Prometeu said...

Nu notele.Materiiile sunt horror:))