Monday, May 19, 2008

ZuZu :x

Dupa cum stiti ador laptele Zuzu, iaurtu normal si tot ce mai tine de Zuzu... si imi plac mult si iaurturile, iaurturile Tnuva... asa... am fost azi cu mama in Real la cumparaturi si ma uitam la iaurturi, cand ridic ochii vad "zuzu iaurt cu fructe, NOU" moaaa :D dai si pune in cos... mi-am luat 10 :D :"> si Tnuva inca 5... pt toata saptamana, cate 2 pe zi :)
Stiind ca si Madalinei ii place Zuzu si ii plac si iaurturile, cum ajung acasa deschid messu sa ii povestesc...
iata conv:

AndreEA: moaaaa
AndreEA: stiiiiiiiiiiiiiiiiii
AndreEA: ce iaurt
AndreEA: a aparuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt
Fiica mea scumpa : zi
Fiica mea scumpa : tedy
AndreEA: :x:x:x:x
AndreEA: :D
Fiica mea scumpa :X
AndreEA: nuuuuu
AndreEA: esti blonda
Fiica mea scumpa : zuzu
Fiica mea scumpa : cu ce?
AndreEA: daaaaaaaaaaaaaaaaa
AndreEA: cu capsuni
AndreEA: visine
AndreEA: piersici :X:X:X
Fiica mea scumpa : poi era
Fiica mea scumpa : mah
AndreEA: /:)
Fiica mea scumpa : :))))))))
AndreEA: iaurt?
AndreEA: era doar d baut
Fiica mea scumpa : daaa
Fiica mea scumpa : ba nu
AndreEA: scrie
AndreEA: k e nou
AndreEA: :(
Fiica mea scumpa : s-a trezit
Fiica mea scumpa : tampita
Fiica mea scumpa : :)))))
Fiica mea scumpa : =))
AndreEA: du-te tare >:P

vedeti ce copil am? :(

glumesc :D
te iubesc bah >:D< mult! cap de duda :*





ps: pozele sunt modificate de ea, intr-o ora... in loc sa invete se joaca pe tel :P

2 comments:

Paula said...

La mine in casa taica-meu e mare fan al iaurturilor. Si se enerveaza cand mai mancn din ale lui. :))

andreea said...

daaa
si eu ma enervez cand cineva imi mananca sau imi deranjeaza iaurturile :D
au raftul lor... si daca umbla cineva ... observ :P