Tuesday, May 20, 2008

Romania

Eram in metrou si in fata mea un tip, avea un tricou alb si pe spate scris mare " Gigolo latino :)) 500 $ first night is free " o stiam pe aia cu gigolo italiano, dar asta e mai tare :)) nu tre sa va mai spun ca tipul era colorat si asculta manele :) asta e evident... era amuzant rau... slab rau rau... trebuia sa ii fac o poza sa va amuzati si voi :D

alta chestie, veneam azi cu 2 fete de la mine din liceu de la Universitate si la Big se bateau 3... de fapt 2 il bateau pe 1... toti 3 erau colorati... nu suport bataile, mi se strange stomacul si ceva din mine imi zice sa ma bag... dar nu m-am bagat... nu stiu cine era vinovat... si ala care isi lua bataie era cam tare in gura... in loc sa plece tot venea spre ei... avea sange pe fata, cred ca i-au spart nasul... oribil... se tinea de cap si astia 2 ii dadeau cu picoarele si pumnii in burta, coaste... unde nimereau... si nimeni nu se baga... era exact la metrou... unde este foarte multa lume... inteleg ca oamenii nu se baga pt ca le este frica de tigani dar nush... daca era o femeie acolo, oare se baga cineva? oare ne-am obisnuit sa ne uitam si sa nu facem nimic?

o profa ne-a zis la un moment dat o poveste, ceva de genu: era un tip care a vazut cum furau o femeie, sau cum bateau pe un tip ... si nu a facut nimic... a fost batut si nimeni nu a facut nimic ...

daca nimeni nu face nimic unde o sa ajungem?

mie mi s-a furat telefonul si cineva a vazut... hotul a coborat si dus a fost... am chemat politia, l-a gasit imediat, dar deja "pasase" telefonu... am fost la sectie, am stat ore in sir, tipu avea si cutit la el... app, tot tigan era... nu sunt rasista... colegul meu de banca este tigan, care este mult mai de treaba decat multi albi...

No comments: