Monday, May 19, 2008

Azi am mult timp liber, teoretic, ca practic as avea mult de scris si invatat ... asa ca m-am hotarat sa scriu pe blog, dar despre ce? nu am un subiect anume, doar ca simt nevoia sa zic ceva :)
Am vazut aseara pt a 5-a oara ( cred ) filmul A Walk to Remember, ador filmu, plang de fiecare data ca o blonda, nu pot sa zic ca imi place mult genul acesta de filme, dar acesta m-a impresionat mult, chiar mai mult decat e normal... imi plac mult actorii, sunt foarte bine alesi, sunt foarte expresivi... e un film pe care il recomand, i l-am recomandat si unui prieten si mi-a marturisit ca a plans la sfarsit...

Ieri am fost la strand cu o colega, era suuuuper multa lume, m-am ars, ca de obicei... sunt rosie rosie rosie :) ma ustura tot corpu, dar baba sufera la frumusete :D pana la bal vreau sa fiu neagra... :x ... ador vara, ador vremea asta, ador sa stau la plaja si sa ma uit la cer, la nori... mi-e dor de mare... as fugi un week sau macar o zi la mare... dar sunt prea multe de facut ca sa imi permit o astfel de escapada tocmai acum... cred ca mi-ar trebui un impuls.

Mi se pare ca timpul trece mult prea repede si mi se pare ca eu pierd vremea gandindu-ma la viitor, mereu ma gandesc la ce o sa fac peste o ora, maine sau peste cateva zile... sunt putine momentele in care ma gandesc la prezent, la "acum si aici"... stiu motivul, dar il tin pt mine...

Sunt foarte vulnerabila in zilele astea... simt ca imi pierd increderea in persoanele din jur... de ce? pt ca simt ca nici ele nu mai au aceasi incredere... eu sunt o persoana foarte deschisa, as vorbi despre orice cu prietenii in care am deplina incredere, dar vad ca nu toti sunt asa :) incep sa fiu nepasatoare si nu pot si nici nu vreau sa fac nimic ca sa nu mai fiu asa... am inceput sa ma port cum se poarta cei din jur cu mine... am ajuns sa simt ca suntem pe o barca si doar eu mai vaslesc... si deja am obosit... ca sa mearga este nevoie de doi...
Mi-am promis ca nu o sa mai enervez, ca o sa las lucrurile sa vina de la sine... nu le mai fortez eu...

Ascultam o melodie care zicea ca purtam masti ca sa ascundem diferite chestii... de ex durerea... m-am saturat sa incerc sa le scot masca persoanelor la care tin... toti purtam masti, si eu port... dar cu persoanele ipocrite, le tratez la fel... nu imi place sa ma cert...

Vineri s-au implinit 4 ani de cand a murit bunica... mi-e asa dor de ea... bunica avea un par foarte frumos, des, alb... avea un ten frumos pt varsta ei, nu se machiase niciodata... nu imi place moartea... ma infioara gandul... cred ca v-am mai povestit ca dorm cu mama de vreo cateva luni, de cand a murit un prieten... mi se pare ca moartea este asa aproape de noi si ca trebuie sa pretuim orice clipa alaturi de cei dragi...
E incredibil cum de fiecare data cand vad la televizor ca cineva plange dupa mama lui, ca a murit... ma apuca disperarea... nu suport gandul... o ador, o iubesc... nu imi vad viata fara ea... nici nu vreau sa ma gandesc la momentul ala... nici nu stiu de ce ma gandesc... ma streseaza televizoru...

Nici nu stiu ce sa mai scriu... numai prostii am scris... daca vreti un blog calumea intrati aici ... am descoperit de curand blogul, imi place cum gandeste tipa, ma regasesc in gandurile ei... :)

Si blogul lui Cabral pe asta l-am descoperit demult, dar de abia acum l-am pus la mergeti sa vedeti :D e tare omu' ... a vorbit de Vama si isi adora mama... e de-al meu :))

2 comments:

Andra said...

Andreea, merci mult pentru "uitati aici blog calumea"! *blushes*

keep in touch, da?

aa, si Vama rullez! :D

andreea said...

cu placere!

tinem legatura :)
Vama mereu :D