Monday, May 5, 2008

5 mai - ziua barbatului

La multi ani, baieti!

Am fost si eu azi la concert, in Tineretului, normal :)) Am fost cu 2 colege, Ana si Iuly, Ana e fana Simplu, nu i-a mai vazut de 5 luni si azi, la scoala, ma tot rugam de ea sa mergem, ca e pacat sa piarda concertu din cauza Bac-ului :D si am mers... inainte de Simplu au cantat Anda Adam si Anna Lesko. Anda Adam a fost ok pot sa zic, are 4 dansatori super, 2 fete si 2 baieti, a cantat peste cd ... chiar a fost ok. Show a fost la Anna Lesko care a venit impreuna cu cele 2 dansatoare intr-o costumatie un pic ciudata, niste rochii mari, zici ca erau clovni, prima data m-am gandit ca s-or fi ingrasat dupa sarbatori si incearca sa ascunda asta :D dar la urmatoarea melodie s-au dezbracat ... altceva nici nu puteau face... ca de obicei Anna a facut playback, cred ca deja fac pleonasme, cand zici Anna Lesko zici playback :) a chemat pe scena un tip, s-a frecat de el... dupa a mai chemat cativa... in fine a fost un moment amuzant :))sper sa puna cineva pe youtube :D am ars cateva calorii razand, e un lucru bun, nu am mai ras asa bine de mult timp :)

Dupa a fost Devizia Sexy, cu 18 fete care aveau cate o echipa pe tricou... cfr a fost cel mai huiduit ... ma intreb oare de ce ?! :))

Si in final, Simplu, am mai fost o data la un concert de-al lor, sunt chiar tari oamenii, danseaza super bine... au facut un show klumea... si putin misto de manelari :D

Era deja 10 seara si trebuia sa mergem acasa, ca maine dimineata avem inspectie frontala, de aia care tine o saptamana .. in fine.. e nasol... as fi vrut sa raman la Iris... chiar as fi vrut... dar era un pic aiurea sa raman singura ... daca era Vama, era altceva :D

Iesirea asta in Tineretului mi-a facut pofta de un concert cu Vama, ma uitam la scena, la tobe, la microfoane si ma asteptam sa intre baietii... demult nu am mai fost la un concert in care sa nu cante ei...
Vreau la Oradea... se ofera cineva? de fapt am nevoie de sponsori... daca ma sponsorizati promit sa port tricoul o luna si la Bac, e multa lume acolo :))

1 comment:

Paula said...

La Bac ai putea sa apari cu un tricou Sprite. Si asa au ei sloganul ca te sprijina, dar nu te salveaza. :)