Friday, May 2, 2008

Senzational - Robbie Williams

Ca in fiecare seara, inainte de culcare, butonam telecomanda sa vad ce mai e pe la tv, muream de somn, dar tot schimbam posturile... cand ajung pe DDTV, o televiziune slaba, care dadea copy/paste la evenimentele de pe OTV... si ... vad... Robbie Williams - live in Anglia, Knebworth - 2003... De mica mi-a placut muzica lui, asa ca am ramas sa vad concertul... la putin timp incepe melodia mea preferata de la el "Come Undone" e una din melodiile mele de suflet...

clipu de pe youtube:


si acum sa va povestesc cum am ramas eu... atata lume, toti il aplaudau, strigau, cantau, mi s-a facut pilea gaina, INCREDIBIL... a fost un moment superb, el cu lacrimi in ochi cand zicea ca nu a vazut asa ceva in viata lui... Cred ca in momentul acela esti cel mai fericit om ... sa fi pe scena si zeci/sute de mii de oameni sa te aplaude, sa cante cu tine... iar fanii... sa fi la sute de metrii de artistul preferat si sa canti, sa te bucuri ca esti acolo... departe, dar esti acolo ... si esti fericit ... sau sa fi in primul rand si Robbie sa te ia de mana si sa urci pe scena ... stiam ca e nebun :)
Am stat vreo ora si m-am uitat la concert, s-a dus si somnu si tot... incredibil, fantastic, senzational... nu am cuvinte :D vreau si eu la un concert asa :D

alta melodie care imi place mult: FEEL


strong live


she is the one


superba piesa...

inceputul ... we will rock u :D ... imi aduce aminte de ceva... de un alt concert frumos :)


... wow...


ultimul clip...


stiu ca a fost in 2003, eu sunt mai inapoiata de fel :)) oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata :)

No comments: