Sunday, April 11, 2010

Weekend :)

Am avut un sfarsit de saptamana destul de interesant :)

Sambata am iesit, cu un grup de prieteni, in parc, in Herastrau. Si pt ca era in desfasurare proiectul "La pedale" am luat si cate o bicicleta. Marturisesc, spre rusinea mea, ca a fost prima data cand m-am urcat pe o bicicleta (de fapt, ma urc si pedalez mai mereu pe una, dar este medicinala :)) ) ... cei cu care am fost au zis ca m-am descurcat destul de bine.... si eu cred asta :) avand in vedere ca nu am intrat in niciun copil, copac, sau orice alt obstacol intalnit :)) app de asta. acum am febra musculara la maini, am tinut de ghidon ca de viata mea :D mi-au aparut si bataturi... culmea e ca nu am facut febra de la flotarile de la aerobic si am facut de la bicicleta :))

La noi la bloc a fost moda cu rolele, toata lumea avea role... sunt ft putini cei cu bicicleta si poate de aici si lipsa mea de experienta... Pe role stiu sa merg inca din clasele primare, cu asta chiar ma laud :D

Iar aseara am iesit cu fetele de la agentie. Am fost prima data in Suburbia, "Girls wanna have fun" asta era titlu serii, dar se pare ca fetele nu prea au avut chef de Suburbia... si nici baietii... la 1 noaptea in tot clubul erau maxim 10 persoane... cu tot cu personal :) Dubios, nu l-am vazut niciodata asa gol.

Dupa am fost in Club A. Aici era exact contrariul. Clubul era mega full... si muzica a fost pe masura :) Ne-am super distrat...
Am mai fost de cateva ori club A si muzica mereu a fost foarte ok. Ma rog, in afara de faptu ca pe jos era numai bautura, cioburi si ca m-a calcat juma de club pe picioare :))

Si astazi pe seara m-am uitat, cu prietenii de la bloc, la Equilibrium, un film pe care il recomand cu caldura.
De vreo saptamana camera mea a devenit cinema. Tata mi-a luat cadoo de Paste un monitor, un LCD mareee, are diagonala de 21 si imi place mult ca nu este dreptunghiluar ca majoritatea monitoarelor, ci aproape patrat si se vede super :P

Am mai vazut "The blind side", "An education", "Ratatouille" si "It's complicated". Nu au nicio treaba unu cu altu, dar din fiecare am invatat cate ceva :)

O saptamana placuta va doresc!
Pt voi: Liquido - Narcotic pt ca de aseara o am in cap si azi am ascultat-o intruna :)

1 comment:

Paula said...

Eu tot nu cred ca sambata te-ai urcat pentru prima data pe o bicicleta. :P