Tuesday, April 20, 2010

Cantec de gasit :)

Vama a lasat o piesa noua. Se numeste "Cantec de gasit".


Asculta mai multe audio Divertisment

Cantec de gasit

Alerg nebun
Si-mi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc
Te caut pe toate strazile
Din viata asta.

Tu poate oi fi
Ascunsa dupa vreun zor de zi
O lume-ntreaga sta intre noi
Dar am un cantec si-am sa cant
Pan’ ai s-auzi.

Am sa-i conving
Pe toti nebunii din viata mea
Sa cante pana cand sunetul
Va sparge si usa ta si-ai
Sa-ntelegi ca nu esti singura

Eu cant si nu ma opresc
Sa stii
Sunt doar jumate’ de om
Alerg
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...

Alerg nebun
Imi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc
Te caut pe toate strazile din viata asta

Ca de obicei, Tudor a compus niste versuri superbe.
Spiritul Vama Veche a ramas la el, indiferent de ce zic toate judecatorile din lume.

Piesa poate fi descarcata gratuit de pe vamamusic.ro :)
Ne vedem joi in Tribute! :)

No comments: