Thursday, April 8, 2010

I'm back

M-am intors din Tg Jiu chiar luni dimineata, dar am avut de recuperat. Mult somn si timp pt prieteni si rude. Asadar absenta mea este motivata.

Pot sa spun ca a fost o vacanta foarte reusita, chiar nu ma asteptam sa ma simt atat de bine. Parintii colegei la care am fost sunt foarte faini, foarte primitori si chiar ne-am simtit in familie. O familie numeroasa :D

Zilele astea va povestesc ce si cum am facut. O sa pun si poze si filmulete :)

Pana atunci va rog sa cititi postul lui Tudor - "Memoria trupului". Multe posturi de-ale lui Tudor mi-au placut, dar sunt cateva care chiar m-au impesionat si asta e unul din ele.
O sa transcriu un paragraf ca sa fiu sigura ca o sa il cititi :)
" oamenii cauta sa-si vindece sufletul. Gresit, gresit, de o mie de ori gresit. Sufletul e puternic, e pregatit pentru suferinta in laboratoarele divinitatii. Trupul e cel care sufera cu adevarat, trupul are o memorie pacatoasa, pagana, o memorie ancestrala. Trupul inregistreaza vibratiile trupului. Si cand doua trupuri s-au framantat in iubire pana cand s-au facut un aluat gros si dens, ei bine, atunci se rup greu. Nu mai stii, cand iubesti, ce al tau si ce e al ei, cine esti tu, cine e ea, tu oi fi tu sau oi fi ea sau ce sau cum sau cand. "


2 comments:

Prometeu said...

am citit postul lui Tudor..ii prieste Parisul..si postarea de azi m-a fermecat.>:d<

andreea said...

da. si eu cred ca ii prieteste
>:D<
te pup