Tuesday, April 13, 2010

Home alone :)

Saptamana asta sunt singura acasa :)

De fiecare data cand raman singura, in loc sa dau petreceri, fac curat :))

De exemplu astazi, am venit de la facultate, m-am dus in piata, mi-am luat legume, am venit acasa si mi-am facut o mega salata, cu rosii, castraveti, porumb, varza, sunca, branza, masline :) a iesit o minunatie ... dupa care m-am apucat de curatenie.

Pana acum mi-am spalat balconul. Am spalat geamurile (acum cel de vis-a-vis ma vede perfect, HD :)))
La mine in camera mai trebuie sa sterg doar praful si sa dau cu aspiratorul.
Insa la baie am de lucru. Aici o sa imi petrec mult timp :)) tre sa frec rosturile, sa spal cada si sa fac curat in farduri si geluri de dush. Credeti-ma, am foarte multe. Colectie :)

Maine as vrea sa termin si restul apartamentului.
Azi termin garsoniera mea :) as putea sa fac o usa prin ghena de gunoi si chiar ar fi o garsoniera. Am camera (cam mica, da merge), am balcon, baie si frigider ...

Sunt un copil exemplar, aaa? :)

Aaaaa.
App

La Multi Ani, Bogdan!!!

Multa sanatate, fericire, noroc si un servici mai bun, de 2 ori mai bine platit si de 2 ori mai putina treaba :P sa ai de 28 de ori mai multa bafta :)
Bogdan este un prieten foarte drag mie :) Cand ne-am cunoscut el avea varsta mea de acu, deci ne stim de vreo 6-7 ani... chiar nu stiu de ce a vorbit cu mine, eu fiind un copil cam retard, dar ma bucur ca am tinut legatura... am avut cate ceva de invatat de la el :)
Te pup mah >:D<
Ai grija de tine!