Sunday, April 25, 2010

Asta nu-s eu ...

Pt ca saptamana trecuta am avut un vis destul de ciudat... se facea ca eram intr-un tren si intr-o statie am coborat, nu mai stiu pt ce, cert e ca coborasem din tren si m-am departat destul de mult... iar cand mergeam mi-am dat seama ca trenul nu o sa stationeze foarte mult, asa ca am luat-o la fuga inapoi... insa trenul plecase... am alergat dupa el, am incercat sa iau alt mijloc de transport pana la statia umatoare ... insa nu stiam care este urmatoarea statie :) ... asa ca m-am intors pe peron... si am stat... si de aici nu mai stiu ca m-am trezit... insa o sa ii dau eu un final visului... plec de pe peron... si stau departe de gari pt ceva timp. Si data viitoare o sa am grija sa ma urc intr-un tren caruia ii stiu urmatoarea statie...

Pt ca asta nu sunt eu...
Pt ca eu nu obisnuiam sa port o masca care afiseaza un zambet tamp doar ca sa nu fiu intrebata "ce ai?"...
Pt ca au fost momente in care simteam cu ma sparg in mii si mii de bucatele si eu totusi zambeam.
Pt ca am pus la repezeala bucatile si iar s-au spart... mult mai repede decat datile trecute.
Pt ca eu nu eram asa...
Pt ca nu imi place sa fiu asa...

Insa e vina mea... pt ca am facut furtuna intr-un pahar cu apa... m-am agitat cand nu a fost cazul, iar cand a trebuit sa fac ceva am stat...
Pt ca m-am saturat sa ma gandesc, sa fac mii de legaturi ca sa ajung la o concluzie... si mai mult ca sigur o concluzie gresita...
Pt ca sunt convinsa ca mai bine as lasa lucrurile asa...chiar nu are rost. Pt ca oricum nu fac nimic, imi fac doar rau...

Pt ca am fost fraiera... pt ca m-am impredicat de multe ori de aceasi piatra cu toate ca de fiecare data am vazut-o... poate pt ca imi placea sa ma impedic... ca dupa aceea sa ma ridic...
Poate ca pt ca asta am simtit ca trebuie sa fac. Poate pt ca nu am facut ceva tot din acelasi motiv, ca am simtit ca e mai bine sa stau ... sa astept... cu toate ca nici eu nu stiam ce astept.

Uneori e putin mai greu... dar asta e doar vina mea :)
Pt ca trebuie sa arunc masca, pt ca trebuie sa adun bucatile si sa le pun la loc... cu grija...
Inca nu sunt convinsa ca asa e cel mai bine, dar sunt sigura ca asa trebuie. si de data asta o sa fac ce trebuie...
Pt ca imi sunt datoare mie...
Asta chiar nu sunt eu...

si acest post intra in categoria posturilor personale. poate prea personale... si fara rost... asa ca nu incercati sa intelegeti... sau sa faceti legaturi, ca mine :))



pt ca melodia asta imi place mult
pt ca versurile si vocea ma linistesc :)

7 comments:

Anna said...

Off Andreea...Pentru ca ce simtim cu adevarat ne aprinde-n noi stelele pentru acel maine. Numai din sperante traiesc ingerii. Pentru ca fericirea rasare cu o singura lacrima. Cu drag, te imbratisez suflet frumos. Noapte buna.

andreea said...

Anna - foarte frumoase cuvintele tale. iti multumesc din suflet!
o imbratisare si de la mine.
noapte buna :)

Andrei Ghiorghe said...

Esti sigura? Mai gandeste-te!

andreea said...

Andrei - aseara eram sigura...
ps: ma bucur ca ai lasat comentariu. uitasem sa mai intru pe blogul tau si am ramas in urma.
am citit toate posturile din luna asta si jumatate din luna trecuta.
vreau sa zic ca am stat 2 ore bune lipita de laptop :)

andreea said...

ps: te-am adaugat si la "mergeti sa vedeti" :)

Andreina said...

WOW! F misto scris.

M-am regasit in penultimul paragraf. :)

Pup.

andreea said...

Andreina - Multumesc :) E un post scris noaptea... si noaptea lucrurile par altfel ...

te pup si eu scumpa >:D<