Friday, May 22, 2009

Presesiunea ....

Urasc sesiuneaaaa. De fapt, imi place ca avem doar o luna pe semestru stres, iar in celelalte putem face ce vrem (atat timp cat venim la ore).
Inca de pe semestru trecut am zis ca o sa imi fac la timp proiectele si referatele ... si tot... ca in sesiune sa trebuiasca decat sa invat, sa nu mai pierd noptile facand la proiecte. Ce credeti? m-am tinut de cuvant? nuuuuuu... daca ma tineam, nu eram acu la ora asta aici :))

Acum 2 seri am dormit doar 3 ore, din cauza unor grafice, harti si alte proiecte. Aseara nu am inchis un ochi. La pranz am dormit vreo 2 ore si acum pe seara de la 20:00 la 01:00 ...
Incerc sa dorm cat mai mult ca sa nu se acumuleze oboseala...

Pana maine dimineata am de facut ceva la engleza, o harta si un proiect super greu despre o statie meteorologica cu nush cate grafice si tabele.
Pe deasupra cica ar trebui sa si invat ca am examen la seminar.

Cel mai rau ma enerveaza faza cu proiectele la facultate. Te chinui pt ele, stai prin biblioteci, pe net... unii vor sa fie scris de mana, altii la pc. Unele proiecte trebuie sa aiba zeci de pagini, altele trebuie sa contina tot in doar cateva paginii... si pt ce? poate doar pt student, ca sa stie el mai multe... sa invete...

Ma intreb, oare ce profesor care citeste toate referatele noastre? sa citeasca 30 de pagini/ student? Foarte putini, poate chiar niciunul. Si ii inteleg, sa stai sa citesti atatea mii de pagini cred ca e ingrozitor... dar atunci de ce ii mai pui sa le faca asa mari? semestrul trecut mi-am pierdut nervii cand am facut atatea proiecte, unele dintre ele au fost doar rasfoite, ca pe un album foto, nu mai mult de 3 sec/ pagina, altele au fost decat deschise la jumate... pe altele nici nu s-au uitat...
Pe cele din liceu imi doream sa nu se uite, sa nu vada ca e copy/paste dupa net, dar acum, cand stiu cat am muncit la ele... e frustrant sa te chinuit la ceva si sa fi mandru ceva-ul ala si profesorul nici sa nu il citeasca...

Si vara... in curtea facultatiilor sunt zeci, sute de mape aruncate...

Ma rog... asta e invatamantul... ma bucur insa ca imi place facultatea asta, si ca gasesc unele proiecte chiar super interesante... ca daca nu mi-ar fi placut nicio materie, si pe deasupra sa trebuiasca sa fac si referate cred ca mi-as fi luat campii de mult :))

------------

asaaaaaaaa.... si ce credeti? maine au baietii concert la Sibiu... si Andreea vroia sa mearga, isi facuse deja planuri, demult. Ca intra in sesiune pe 25 si ca poate sa se duca sa se plimbe si ea o zi... De unde :)) nu a luat in calcul ca exista si presesiunea.

eu sunt optimista, tre sa prezint proiect la 10, la 12 am examen si de la 2 trebuie sa arat niste poze si sa vorbesc de locurile pe care le-am viziat. si sper sa prind trenul de la 3 juma...

am amintiri foarte frumoase legate de Sibiu. a fost prima escapada de-a mea pt Vama, acum 2 ani de zile... am fost cu mama... asa bine ne-au prins acele 2 zile, ne-am plimbat mult, am vizitat, am ras... mi-as fi dorit sa merg tot cu ea...

va las, ma duc la proiecte :)
aveti grija. puuuup.

2 comments:

5zambete said...

bafta multa la examene. gandeste-te ca dupa ele vine distractia cea mai mareeee :D

andreea said...

5zambete

multumesc mult!
daaaaaa... adevarat :)