Saturday, May 30, 2009

Gasiti diferenta :))*

* postul se vrea cat se poate de serios :)

Uitati ca eu sunt fan Vama si spuneti-mi si mie cum suna piesa Vama Veche cantata de Trupa Veche?



zici ca suntem la karaoke.

uite si cum ar trebui sa sune:



care e diferenta? :))

ps: comentati. vreau sa stiu daca am eu vreo problema...
e chiar penibil.. pt ca daca -virgula- canti o data, e ok... dar cand insisti inseamna ca ai o problema ;)

app: daca Tudor ar canta "Maxima" a celor de la Iris, la fel mi s-ar parea. karaoke :)

10 comments:

Luna said...

eu nu am rezistat sa ma uit la tot filmuletul :)) clar karaoke

5zambete said...

nici eu nu m-am uitat la tot. nu se compara. nimic nu se compara cu Vama :x

Andreea Andrea said...

Am reusit sa urmaresc primul minut din filmuletul cu trupa veche si cand am auzit cum canta omul ala m-au trecut fiorii si l-am oprit.Si play Tudor Chirila...si mangaiere sufleteasca

Cas said...

am auzit ca au cantat trupa veche la maruta si i-am cautat pe net. si nu am rezistat decat primele secunde... e jalnic. nu exista comparatie. e ca si cum ai bea un whisky de 30 de ani intr-un pahar de plastic... si fara gheata.

andreea said...

@ luna - ;)

@5zambete - de acord

@ scantei negre - vama veche este o melodie care te unge pe suflet. daca este cantata de cine trebuie :)

@ Cas - foarte buna comparatia :))

andreea said...

2 minute am rezistat :))
inca de la faza cu trenul care va pleca am zis ca nu se poate.. frumusete de piesa si ei isi bat joc. trist, rusinos, pacat.

andreea said...

@ andreea - faza cu trenul mi se pare cea mai teatrala ...

Prometeu said...

pana la refren.dupa a dat-o in penibil.rau de tot.

andreea said...

;)

Andra said...

Deci nu! "Vama Veche" e una din piesele alea "extremely special". Au stricat rau inceputul, iar pe parcurs (am inchis 1:20) nu ma impresioneaza deloc. Solistul parca se chinuie sa-l imite pe Tudor. Where's the feeling? Sorry, that's the truth.