Sunday, May 24, 2009

Jurnal de calatorie - Sibiu

Am ajuns pana la urma la Sibiu. O sa transcriu ce am scris in caiet (din tren) si dupa continui povestirea :)

" Sunt convinsa ca cineva acolo sus ma iubeste si cu siguranta pers respectiva este bunica. Sa va povestesc.
Azi noapte dupa ce am scris pe blog, m-am apucat de desenat la o harta si am zis ca proiectul mare nu-l mai fac, ca il duc la examen...
Pe la 5 dim termin de facut treaba, imi facusem si bagajul pt azi, trebuia doar sa mai vorbesc cu mama ... ne-am amintit de cand am fost noi 2 la Sibiu si mi-a promis ca o sa se mai repede aventura, dar cu alta ocazie ( sunt ft norocoasa cu mama, este cea mai minunata fiinta, mereu ma sprijina, cu toate ca are zeci de datorii a facut tot posibilul ca sa ajung azi la Sibiu ) ...
Am fost la facultate, am dat un examen, m-am descurcat destul de bine as zice. Dupa am avut de aratat poze unui profesor, trebuia sa vizitam 10 momumente din Buc si sa facem poze si dupa urma sa ne puna intrebari. Profesorul acesta imi place cel mai mult, e cel mai tare. Am invatat multe de la el, ne-a dus la Ruse, la Parlament, la muzee, ne indeamna sa citim... intr-un cuvant il intereseaza soarta noastra ...

Pe la 3 si 10 eram deja la Gara de Nord, credeam ca am timp sa-mi iau si de mancare si apa, de unde.. de abia am prins trenul, ca am stat la o coada destul de mica, dar cu o casiera destul de inapta... in fata mea, ba era unu care a luat 15 bilete, ba unu care nu avea 2 bani, ii dau eu si ii zic casierei sa se grabeasca ca in 5 min am tren, de unde... ea ma trimite la alta casa, ca i s-a terminat programul... in fine, la 3:28 ajung in tren si la 3:30 a plecat :)) asta numesc eu noroc :D

Acu sunt singura in compartiment si ascult muzica... vreau sa citesc pana la Sibiu, ca am cam ramas in urma cu cititul si am carti ft ft interesante :) "

De aici, incep sa povestesc in timp real :)
Am terminat de citit Maitryei, extrem de frumoasa cartea... am inceput Panza de paianjen.
Concertul a fost ok, cu cateva probleme tehnice, dar eu una m-am simtit foarte bine... m-au amuzat cateva persoane de acolo ... aveau reactii ciudate la vederea lui Tudor, ba il imitau, ba se dezbracau :))

Pe la 3 noaptea am plecat de la Sibiu. Am mers cu Cosmin pana la Pitesti si de acolo m-am urcat in microbuz... eram paralela cu viata :)) ma mir ca m-am trezit la intrarea in Buc... am ajuns acasa pe la 8 dim si pana la 7 seara am dormit :))

Hmmm... ce sa mai zic... ma bucur ca am cunoscut-o personal pe Andra, ca i-am revazut pe baieti ... ca a fost si Cosmin (in sfarsit) prezent la concert :)

Va las... maine am examen :)
puuup

3 comments:

Cas said...

ce frumos ca ai ajuns.. 8->

andreea said...

@ Cas - daaaaa :)

Andra said...

Ooo, acum am vazut c-ai scris despre Sibiu.

Ma bucur si eu ca IN SFARSIT ne-am cunoscut ! Multu'! :D