Thursday, January 8, 2009

Traiesc

Nu am mai postat nimic pe aici de ceva vreme... vroiam sa va urez pe 1 la multi ani si tot ce va doriti pt noul an, pe 2 ian vroiam sa scriu ceva despre bunica, daca traia implinea 76 de ani... daaar... am avut 5 zile de cosmar, dupa revelion m-am imbolnavit, rau de tot... febra, frisoane, nas rosu, dureri de cap, dureri de gat, dureri in gat... nu puteam sa dorm mai mult de o ora ca ma trezeam fiindca mai puteam sa respir... fara sa exagerez am trecut prin cea mai neagra perioada a existentei mele...
acum sunt ceva mai bine, nu mai sunt intr-un cosmar, doar intr-un vis urat...
zilele astea am mancat doar supa si paine prajita... acu incerc sa mananc un sandwich, dar n-are niciun gust, nu deosebesc sunca de cascaval :))

incep sa ma plang si de sesiune ... normal... mi-a trebuit facultate. mai bine ma angajam.
pana maine am de facut 15 referate dintr-o carte de vreo 500 de pag, inca un proiect si cam atat... floare la ureche...
ce mi se pare mie cu adevarat stupid este ca eu fac mii de referate, ma chinui, caut carti ( nu mai e ca in liceu cu referat.ro ) stau in biblioteci, dau teste peste teste si toate astea pt ce? ca sa INTRU in examen, doar ca sa intru... astia-s nebuni

si inca ceva... sesiunea la unele facultati tine o luna... la noi doar 2 saptamani... de pe 19 pana pe 6... dar toti profesorii vor sa aibe examenul pana la sf lui ianuarie... am 10 examene, nu stiu daca e normal, cica nu toate ar fi examene, dar toate sunt la fel de importante ... wtf?!?!?!

si acum ca la revistele de fete: zile cu ghinion: 12, 16, 19, 22, 24, 26, 30, 1, 6
si distractie: 22 seara ( concert pt erika cu bitza )

mi-e dor de liceu, frate... nici nu mai stiu sa invat :)))))

sper ca voi ati avut un inceput de an mai bun ca al meu... sper sa aveti multa sanatate, sa nu va loveasca gripa ca e de rau ... sa aveti cate un pic din fiecare >:D<

app: va zic de pe acum ( celor 5 cititori fideli ai mei :D ) ca luna asta e putin probabil sa mai scriu ceva, din cauza sesiunii ...

va puup

LE: pt voi, fara numar melodia Voltaj - Jur

14 comments:

andreea said...

melliiii >:D<
imi era dor de tine, mai da si tu un semn daca citesti aberatiile mele :*

sper sa ma obisnuiesc cu sesiunea ca nu imi place de nicio culoare :))

o sa incerc postez mai des, ca sa nu dau palpitatii oamenilor :

te puuuup
sper sa ne auzim curand!!!

Andreina said...

Imi pare rau sa aud vestile astea... :( Sper sa te faci bine cat mai repede, sa treci cu bine sesiunea si sa ne bucuram din nou impreuna de concerte!
>:D<

andreea said...

acum ma simt mai bine... mai bine si de cand am postat articolul... ca a ninsssss :D

nu ma doboara pe mine o gripa si o sesiune

dupa ce scaaaap, ne veeeedeeem!!
clar!!!
si sa dea Dzeu sa fie multe concerteeeeeeeeee \:D/

puuuuup >:D<

SARILLA said...

Bafta multa la examene..e,asa e la prima sesiune,pana te obisnuiesti.:) Dupa aia o sa vezi ca nu e chiar asa nasol.:)Te pup!

andreea said...

sa speram ca o sa fie bine...
si ca o sa ma reusesc sa ma adaptez :)

puup si eu >:D<

Cas said...

>:D< La Multi Ani fericiti si sanatosi!!! :)

Prometeu said...

Hai naibii in lumea normalilor sanatosi.Sa te faci bine
:D

andreea said...

@ cas - la multi ani si tie, draga mea >:D< sa ne revedem cu bine la concerte

@ prometeu - mai am cateva statii si ajung in lumea sanatosilor :D

Anonymous said...

si tu? si eu.

si pe 22 e si ziua mea.. :-< si am si examen...offf..chiar ca era bine la liceu ca si eu am uitat sa invat...

andreea said...

cred ca toti studentii suntem in aceasi oala...

zilele astea au fost de foc pt mine, dorm ziua, noaptea scriu si invat... mi se pare normal sa ma culc la 7 dim :))

o sa o iau razna

si eu am examen de ziua ta :( e urat ca pica asa... dar lasa ca poate o sa ai noroc de ziua ta :) si in plus seara poti sa te distrezi ;)

te pup

Anonymous said...

bafta multa.
cand mai are vama concert la cluj..ne vedem!!!
>:D<

andreea said...

bafta multa si tie... si noroc, ca mai avem devoie si de el ;)

daaa, normal ca ne vedem si noi, in sfarsit, cand o sa fie vama in cluj :)
>:D<

Sheeva said...

La ce facultate esti mai? N-am mai vorbit de-un car de ani, dar totusi.

andreea said...

la Univ Buc la turism :)

da, asa e... nu am mai vorbit de ceva timp, sper ca esti bine.
te pup