Tuesday, January 27, 2009

Bancuri

in primu rand, vreau sa va zic ca articolele care au la tag publicitate nu au vreo legatura cu mine...

si acum bancuri

pun cateva aici si pe restul le puteti citi la Spit it out :)

1. La un azil de nebuni o baba intr-un scaun cu rotile prinde viteza pe coridor In curbe se inclina baba si se ridica pe doua roti. O opreste un nebun si o intreaba:- Aveti permis de conducere ? Baba ii da ambalajul de la o ciocolata si pleaca mai departe .O opreste un alt nebun si o intreaba :- Aveti verificarea tehnica? Baba ii da ambalajul de la un pachet de guma si merge mai departe.Dupa colt vede pe dreapta un alt nebun gol, cu p **a sculata … la care baba ofteaza ….- Off … iar trebuie sa suflu in fiola…

2. - Iar te-ai imbatat, Mitica? Ce-o sa spuna nevasta-ta cand o sa ajungi acasa?- Ce-o sa spuna ea, stiu, ca-i cunosc repertoriul… Intrebarea e ce-o sa-i spun eu?
- Sa-ti fie rusine Mitica, zice nevasta. Iar ai venit beat acasa!- Ca sa respectam adevarul nu eu am venit, m-au adus vecinii.

3. Un mos de 85 de ani se duce la doctor, la control. Din vorba in vorba mosul ii zice doctorului: -Domnule doctor, cand aveam 20 de ani, abia reuseam sa mi-o indoi cu doua maini. La 50 de ani, puteam sa mi-o indoi si cu o singura mana. Acum pot si cu un singur deget si nu-mi explic, de ce pe an ce trece devin din ce in ce mai puternic?

4. - Domnule doctor, cum a murit Ion?- Nu stim inca. Tot ce stim este ca la autopsie s-a zbatut mult.

3 comments:

SARILLA said...

:) Nu am auzit de mult bancuri noi.:) Inainte erau la tot pasul,acum,cu criza asta,mai rarut..:)

Bogdan Tincu said...

=)))

andreea said...

sarilla
:))))))) ai dreptate, nici eu nu prea am mai auzit :)) se poate sa fie de la criza ... e grav :D

bogdan
:) ma bucur ca v-au distrat bancurile :D