Thursday, January 22, 2009

Pofte

Zilele astea am fost mai rau decat o femeie insarcinata... am avut tot felu de pofte.. si nu ma refer la mancare ( am mancat doar cereale cu lapte Zuzu si orez cu lapte de la Dannete ) ci de facut curat ( un obicei neobisnuit de-al meu ) ca nu puteam sa invat, de transcris toate cursurile, frumos si ordonat in caiet ca sa retin ( cica ) ... mai devreme m-a apucat chefu ( da un chef maree de tot ) sa ascult ........................ Aventura :)))))))) sa nu radeti... jur, in calculator nu mai aveam, dar stiam eu ca am pe undeva niste cduri cu melodii de-ale lor, a se preciza ca am fost mare fan pe la vreo 14 ani... si apuca si cauta si cauta... si in sfarsit gasesc cdul... asa de fericita am fost. pofta satisfacuta :))

mi-am dat seama de un lucru ( pe care il stiam de fapt ) ... ca am o memorie foarte buna cand e vorba de orice altceva in afara de scoala/facultate... Aventura nu am mai ascultat de atunci, de la 14 ani, dar jur ca stiam fiecare vers din fiecare melodie pe care am ascultat-o :)
sunt o genie

ma duc sa mai invat la topografie ca in 6 ore am examen :) intru cu toate cele 3 puncte in examen + 1 oficiu = 4 din start :D
app: la info am luat 9

la mine merge principiu: ori iau nota mare, ori restanta :)))))

3 comments:

sweetchild said...

Eu am luat 10 la info. Si azi l-am dat! Ziua de 22 e cu noroc:P
Bafta in continuare >:D<

andreea said...

bravooo :D

bafta multa si tie
pup >:D<

app: ne vedem joi ;) pe 12 :P

sweetchild said...

12? OK :))