Saturday, January 17, 2009

Ne vedem .... la vara ...

Prima restanta ... la geologie.
La aceasta materie am cei mai tampiti 2 profesori, zici ca sunt tata si fiu. Pana si profesorii ne-au zis ca sunt nebuni. Ala de seminar mereu rade sarcastic si ne zice ca s-ar bucura sa nu ne gasim de lucru, sau vorbeste urat de fete, ne zice ca el se plictiseste vara si ca o sa ne vedem... iar cel de curs ne-a facut de cateva ori dobitoci, prosti... ma rog... eu la curs nu am fost decat de vreo doua ori pt ca este vinerea dupamasa, dupa 2 ore de pauza si nu am chef sa mai raman. stiam ca cei care nu au prezenta pot face un glosar cu 30 de termeni, sa ii invatam ca sa intram in examen...

bun... aseara am facut un proiect despre o pestera, am stat toata noaptea la el, nu am inchis niciun ochi ca sa arate impecabil, am scos poze, le-am decupat... aveam o mica speranta ca o sa intru totusi in examen... ca o sa aprecieze munca mea

nu m-am impediat de cel de semiar, ci de cel de curs... eram pe lista neagra, adica a celor care nu intra in examen. la sfarsit m-am dus la el sa ii zic ca nu am prea venit la cursuri fiindca muncesc si l-am rugat sa-mi dea o a doua sansa, credeti ca i s-a miscat vreun fir de par? nu... ( nu muncesc, doar ca asta mi s-a parut cea mai buna scuza ) ... m-a crezut, a zis ca apreciaza asta, dar ca nu poate face nimic, ca ne vedem la vara...

am primit un dus foarte rece, oricine merita si a doua sansa... tinand cont ca m-am chinuit la proiect ...

cred ca s-au adunat si foarte multe ... multe nopti nedormite... si de aia am acu o stare tampita... in drum spre casa imi dadeau lacrimile, simteam nevoia sa ajung acasa si sa ma descarc... asa am si facut... inca mai am un gust amar...

ce bine mi-ar parea sa ii inchida si lui Dzeu usile in nas, asa cum a facut cu mine.

mi-e sila ...
nu e capat de lume, stiu, dar asa sunt eu, mai proasta!

le: asta e prima si ultima restanta din anu asta. mi-am propus...
maine am la info, toata istoria calculatorului, tot ce tine de el :) sper sa fie ok, ma duc sa citesc...

am nevoie de un concert, mi-e dor de vama

8 comments:

Andreina said...

Da, nu e capat de lume, doar ca astfel de faze iti lasa un gust amar...
In viata ne lovim de astfel de oameni, de usi care ni se inchid, etc. Totul e sa te mobilizezi pentru ce va urma si sa mergi mai departe cu toata increderea. :)

andreea said...

ai dreptate...
ieri vedeam totul altfel, acum e ok :) o sa ma focalizez pe celelalte examene si o sa fie bine

pup

Bogdan Tincu said...

imi place cum iti exprimi gandurile , iti citesc blogu de ceva timp. bafta la examene

andreea said...

sarumana mult, ma bucur ca mai am un cititor fidel :)

bine ai venit :D

ps: ms pt urare, sper sa am noroc, azi :))

galani said...

sunt multi profesori tampiti rataciti prin diverse facultati din romania, din pacate.
stiu perfect cum te simti.
asta e.
bafta pe mai departe! :)

andreea said...

ai dreptate.
ma conving de asta pe zi ce trece ...

in fine, e bine ca mai am si profi normali.

bafta multa si tie!!
sa ne auzim cu bine :)

Prometeu said...

Shit happens all the time
<3.Geologie?La ce facultate esti?

andreea said...

la Universitate Buc, La Geografie... turism :)