Saturday, November 15, 2008

O seara frumoasa!

De mult nu am mai avut o seara asa de frumoasa... dupa micile probleme de azi, seara asta a fost chiar placuta... stateam cu mama in pat si ne uitam la tv, eu stateam cu capul pe perna si ea ma mangaia, ador momentele astea cu mama... la un moment dat intra tata si ii zice mamei ca o cauta cineva la telefon... pleaca pret de 3 minute... si se intoarce cu o veste superba: s-a nascut un verisor de-al meu :D e singurul meu verisor, verisoare am foarte multe... Familia cu cele 2 fetitze si un nou baietzel se afla in Madrid acum, dar au promis ca la vara vor veni acasa. Avem deja planuri de vacanta :)


Mereu cand aud de nasterea unui copil mi se inveseleste ziua, sau cand vad un copil mic ... ador copiii, mi se par darul cel mai frumos al vietii, al lui Dzeu... sa poti da nastere unui suflet mic mic mic :)

Va pun si o poza cu un baietel ( deja e maricel acu, nu ii mai zicem bebe ) Razvan, cu care deja cred ca v-am obisnuit :P





De abia astept sa il revad :) el constituie jumatate ( as putea sa zic chiar 60-70 % ) din motivul principal al plecarii mele de peste 2 saptamani in Cta... da, Razv si parintii lui, normal... dar de, copiii sunt pe primul loc :)
Prin urmare de abia astept sa revad familia fericita care acum este plecata in excursie...culmea, la Madrid :))


puup!

No comments: