Saturday, November 8, 2008

Amintiri ... continuare

mi s-a cerut continuarea... si a fost mai mult de 1 persoana, deci am o datorie ...

au fost multe concerte, nu as putea sa zic la fiecare: a fost super sau nu prea a fost... eu ziceam de sentimentele de la fiecare, de persoanele pe care le-am cunoscut in fiecare oras, cu fiecare concert... si de multe alte chestii ( jur ca-mi fac jurnal ) ...



Ramasesem la concertele din vara lui 07 ... de fapt, la cel din Fratelli de la sfarsitul lui august... pe langa faptul ca a fost un concert bun, am cunoscut cateva persoane care imi sunt foarte, foarte dragi: Andreina, Silvia si Pinkish :)
A urmat pierderea unui concert din Constanta, dar am castigat mult mai multe, am cunoscut-o pe Sarilla, pe sotul ei si copilul lor frumos, Razvan :) ( de care am mai vorbit intr-un post ) e cel mai scump copil. Ii sunt recunoscatoare pt ca nu m-a lasat sa-mi petrec noaptea pe plaja, pe perdele celor de la cfr :))
La concertul din Timisoara am fost cu mama, nu am cunoscut pe nimeni, concertul nu l-am vazut prea bine pt ca am avut un loc ft prost in sala...
Dupa au urmat balurile - nu stau sa scriu despre fiecare in parte ca m-ar apuca dimineata - in perioada aceasta l-am cunoscut pe Cosmin, care mi-a devenit coleg la concerte ... era frumoasa senzatia, am descoperit ca nu sunt singura nebuna :) imi aduc aminte de ultimul bal din decembrie, cand au fost mai multi si cand a iesit o cantare absolut bestiala.
Au mai fost 3 concerte in decembrie, din care doua in aceasi zi, la o diferenta de o ora, a fost amuzant, sa ne miscam dintr-o parte in alta. haios a fost si modul in care am intrat la cele doua concerte, ambele fiind private :D aaa, de atunci ne numim "gasca vesela" fondatorii fiind: Andreina, Cosmin, Vlad, Razvan si eu :)
Cu concertul de revelion mi-am incheiat anul 2007.

2008 a inceput foarte bine, cu o cantare super in Becker, baietii aveau mult chef de cantat, noi ( care eram destul de multi ) la fel, ce sa mai, a fost unul dintre cele mai bune concerte. Dumnezeu nu apare la stiri a fost o piesa in prima auditie, a iesit foarte bine, a fost bine primita de public.
in luna febuarie si martie a cam batut vantul asa ca am zis sa merg iar la Timisoara. Le-am cunoscut pe fete, Carina si Paula care mi-au fost recomandate :D ( suna bizar, dar imi place :)) ) aaa, deasemenea am cunoscut-o si pe Meli, cu care vorbeam de ceva vreme pe yahoo ... Cantarea a fost super buna, compania de asemenea, Timisoara mi s-a parut mai frumoasa de data asta ...
- am uitat de balul din Kristal, care a fost la o saptamana inaintea celui din Timisoara. Tudor anuntase ca nu vor mai canta pana la lansare in Bucuresti si asta m-a determinat sa merg in vest :)

Lansarea... momentul asta ar fi trebuit sa fie cel mai tare... a foost :D lume multa, loc super... regret doar ca in ziua lansarii eram incredibil de obosita, chiar imi pare rau ca nu am putut sta in public cu ceilalti, si ca am stat jos... Cert e ca a fost super, a fost un moment de usurare incredibila cand am vazut ca totul a iesit bine si ca atata munca a fost cu folos...

dupa bac, simteam nevoia de un concert la care la strig ca "bacul l-am luat usoooor" si "am doar 18 aniii" si m-am dus la Tusnad ... a fost cel mai frumos "18 ani" cred ca nu m-am mai bucurat la melodia asta nici cand am facut 18 ani :)... si momentele petrecute la Tusnad au fost incredibile, cu toate ca am plecat singura, nu m-am simtit niciodata asa ... de la Tusnad am venit cu Jojo, tehnicul formatiei, ma rog... fostul ... despre care o sa scriu un post cat de curand, un om super super tare.

mai sunt cateva concerte si deja simt ca postul este prea lung, deci ma opresc... cred ca ideea ati inteles-o cu totii ... au fost momente foarte faine, alaturi de formatie, de oameni dragi, de fiecare particica de oras pe care am vazut-o datorita Vamii, daca nu aveam acest imbold nu cred ca ma duceam eu in atatea orase de nebuna... am la "bord" peste 15 000 de km si un bagaj foarte, da foarte mare de prieteni ( persoane pe care le-am cunoscut in intervalul acesta de timp sunt mult mai multe, se stiu ele ;) nu trebuie neaparat sa fie printre cele de mai sus ) si de amintiri... pt asta o sa ii fiu mereu recunoscatoare trupei...

nu uitati de blogul cel nou , ca saracu nu are foarte multi vizitatori, si eu zic ca chiar merita, ma rog, pt cei interesati... sper sa ajunga sus :)

1 comment:

Andreina said...

Ma bucur foarte tare ca am putut lua parte si eu la cateva dintre aceste momente absolut minunate de care mereu imi amintesc cu drag si cu zambetul pe buze. Mai ales concertele din Fratelli, Cabaret, Spice-Fratelli...ca sa nu mai zic de after-party-uri. :))
Iar noi doua desi ne-am cunoscut acum un an si 3 luni, am impresia ca ne stim de-o viata. Rar mi s-a intamplat asta cu cineva. :)