Sunday, November 9, 2008

Forever young si cele 3 momente

Tudor ne propunea un joc, sa ne amintim de cele mai frumoase 3 momente din viata noastra si la care ne-am putea intoarce tot timpul...
M-am gandit si eu la ele, insa nu le-am scris intr-un comentariu, erau doar in capul meu, recunosc ca a fost destul de dureros ... am citit deasemenea comentariile primite la aceasta tema, e incredibil, mai mult de 70 de persoane si-au pus acolo gandurile ... in unele m-am regasit ...
asa ca ... iata si momentele mele:

1. la varsta de 6 ani cand am fost pt prima data la mare cu mama si bunica mea, cand am vazut pt prima data marea, pe care mi-o imaginam, era imensa... cand am simtit cum e sa calci pe nisip si sa fie fin si fierbinte ... niciodata nu mi-a fost frica mare, nici de valurile ei... am prins valuri superbe atunci, de vreo 2 metrii... ma bagau la fund si ieseam cu cateva secunde inainte de urmatorul...seara cred ca eram franta, dar si fericita... foarte clar nu imi mai aduc aminte, au trecut cativa ani, doar ca as vrea sa retraiesc momentele acelea la nesfarsit pt ca eram cu cele mai iubite fiinte... cu una dintre ele mai am timp, insa cu cealalta nu... as vrea sa retraiesc orice moment cu ea... chiar si unul in care ma certa ...

2. momentul de libertate pe care l-am simtit anul acesta la mare, cand noaptea am facut baie in mare... poate parea banal pt altii, insa pt mine a fost unul dintre cele mai frumoase.

3. clasa a 12-a ... a fost cel mai frumos an de liceu...

ciudat este ca atunci cand citeam comentariile celor care au scris pe blogul lui Tudor ma gandeam la alte momente... la majorat... la primul sarut, primii fluturi in stomac... multe alte.. dar acum momentele de mai sus mi s-au parut ca merita trecute ...

2 comments:

Bogdan Tincu said...

super tare , ti-am citit toate postarile , ar trebui sa scrii o carte;)

andreea said...

ma bucur ca ai avut rabdare sa le citesti :)

cat despre carte, eu nu am o parere asa buna, asa ca ma rezum la blog :)

o zi buna!