Tuesday, November 4, 2008

Amintiri ...

Stiu ca nu prea am mai scris pe aici, insa nu din lipsa de chef, ci din lipsa de timp. Seara aveam multe multe idei, aveam multe ganduri pe care vroiam sa le astern pe blog, insa pana dimineata ori le uitam, ori nu aveam timpul necesar sa le scriu.

Ceva insa ( nu o sa spun inca ce ) mi-a dat un imbold sa mai fac un alt blog, despre Vama, numai al ei, cu poze si tot ce tine de formatia asta. Imi propusesem sa imi gasesc timp si rabdare ca sa o iau de la zero, adica din 2006, de la inceputurile formatiei... sa pun pozele de la toate concertele la care am fost. As fi vrut sa scriu si cate ceva de fiecare concert la care am fost, insa cred ca m-as fi lungit mult prea mult.
In timp ce puneam pozele de la fiecare cantare imi veneau in minte atatea imagini, atatea amintiri frumoase, atatea emotii ...

- daca nu aveti rabdare si nici interes, nu va apucati sa cititi ca e lung articolul, cam cat o zi de possst :D -

Primul meu concert Vama a fost la sfarsitul lui octombrie, undeva pe 27, parca. Stiu la a doua seara era majoratul Clarei ( verisoara mea ) si de concert am aflat fix in ziua respectiva, printr-un mesaj pe tel de la Vodafone, eram incredibil de fericita, pt ca trecuse ceva timp de la ultimul concert Vama Veche, in iunie. Tata ( bau-bau ) normal ca nu vroia sa ma lase, ca ce sa caut eu, ca ma duc sa ma distrez de 2 ori, ca sa aleg si multe alte nebunii... Dupa multe rugaminti, ma lasa, cu conditia sa vina mama cu mine, buuun... ii dau o jegheta mamei pe ea, ii pun o sapca pe cap sa para mai adolescentina asa si plecam la drum :) Concertul a fost in fata la TNB, eu am ajuns deja cand era full ( canta Vank ) nu m-am mai bagat in fata, stateam pe o banca, mai spre coada. Era frig, inghetasem, mama dansa ca sa nu ii mai fie frig... intra baietii pe scena, lumea ii apluda, inca nu stiau toti ca e doar Vama... lumea inca ii striga Vama Veche... au cantat mai toate melodiile de pe FIR, eram asa incantata ca a cantat Cu tine, Prieteni ( melodii pe care nu le-am mai auzit live de atunci ) ... a fost incredibil de frumos... am plecat cu ultimul metrou, plin cu tineri care vorbeau si cantau ...

Normal ca dupa concert, mai vroiam sa fie unul, prinsesem gustul, vroiam sa merg la toate ... dar nu gaseam nimic despre urmatoarele concerte...
Pe 15 decembrie am fost la Sala Palatului la Banica, nu am stat foarte mult ( motivele le stiti, tata ) si in metrou primesc revista 7 zile... o iau, o rasfoiesc si gasesc pe o pagina mare scris " concert Vama in Laptarie " ... fericita la culme ca o sa fie concert, ma uit la data... vad 15 dec, realizez ca sunt in 15 dec ... pun mana pe telefon, o sun pe mama si ii povestesc. Ii zic ca vin acasa, sa se pregateasca ca mergem la concert fie ce-o fi. Ajung acasa, ii zic tataei cu mult curaj ca am venit ca o iau pe mama la concert, la Banica :)) si sa intarziem. O pun sa se imbrace in blugi, hanorac ceva si sa mergem... mama, femeie in toata firea, vroia sa-si ia geanta cu ea, eu ii zic ca n-are nevoie, sa isi ia doar 500 de mii ( vechi ) si sa mergem ca nu mai prind concertul.
Ajungem acolo, si aflu ca intrarea este 250 de mii, am crezut ca imi pica cerul in cap, daca intram amandoua nu mai aveam bani de taxi sa ne intoarcem inapoi, daca intram doar eu si o lasam pe mama afara nu imi convenea ca ramanea singura si mi se parea destul de periculos si o lipsa de bun simt fata de ea, cu toate ca imi doream mult sa ajung la acel concert am plecat acasa cu gandul ca o sa mai fie ...

deja ma lungesc, dar am prins gustul ... daca va plictisesc si aveti alceva mai bun de facut, va puteti opri, nu pierdeti mare lucru :)

Urmatorul a fost in februarie, de ziua indragostitilor... de asta am aflat de la o prietena, tot in ziua respectiva, mi-a dat mesaj in ora, deja nu mai aveam rabdare la scoala... Mada, mi-a promis ca merge cu mine si ca ma ajuta, ca dupa pot sa raman la ea sa dorm, ca sa nu am probleme cu tata... ( de cand cu Vama l-am mintit muuuuult pe tata ) ... buun, ne-am aranjat noi si am mers in Bavaria, era si meciu cu dinamo in seara aia, iar Andrei ( prietenul Madalinei ) vroia sa vada si meciu, asa ca l-am vazut printr-un geam al unui hotel de prin jur ... am intrat in club cand incepuse prima melodie, ne-am gasit loc si am cantat cu formatia si cu zecile de oameni de acolo... au cantat in premiera Bed for love, au vorbit de Ziua indragostitilor, de curve, de iubire ...
Aaa... atunci am facut prima poza cu Tudor :D ca de... sa am amintire... :)

La o saptamana aflu ca o sa fie iar concert, de data asta in Music Club, Mada ( care era bolnava, avea niste probleme cu gingiile ) imi zice ca merge cu mine si ca ma ajuta si de data asta ... o alta seara perfecta... o atmosfera destul de intima si foarte prieteneoasa, au cantat 2 ore ... premiera a fost melodia Fotomodele. Si premiera pt mine melodia Fericire.

Dupa, a urmatat prima escapada... in Sibiu. Tot mama m-a insotit, m-a invoit de la scoala si am petrecut 3 zile superbe in Sibiu, 3 zile de liniste, 3 zile frumoase intr-un oras incredibil de frumos.
Concertul a fost reusit, Piata Marea era arhiplina...

Fest Coke ... concertul de aici nu mi s-a parut la fel de reusit ca celelalte, publicul conteaza mult. Era dupa-masa, o ora destul de nepotrivita... erau foarte putini oameni ...

Dupa au fost concertele de la mare... unul la sfarsitul lui iulie, cand am fugit cu mumi de acasa si am stat si 4 zile, in loc de una :)) apoi a urmat majoratul si concertele ( tot de la mare ) la care urlam ca " am doar 18 aniiiii "

Deja ma luuungesc prea mult si e deja 2 noaptea si maine am un seminar de 4 ore si un proiect de pregatit... si un concert seara :)

cred ca va urma...

1 comment: