Sunday, November 16, 2008

Mi-e dor de ... Ani de liceu

pt cei carora le este dor de anii de liceu... dati play si cititi*

Am mai avut un post asemanator cu acesta, mi se pare ca aveau si acelasi nume, dar cred ca s-a mai schimbat ceva... s-a accentuat dorul de liceu... de colegi, de diriginta, de profesori... de tot ce are legatura cu liceul meu.

Unii zic ca cea mai frumoasa perioada a tineretii este cea a anilor de liceu, altii zic ca este cea a anilor de facultate... Eu, in momentul acesta, nu stiu ce sa zic, la facultate sunt doar de o luna si ceva... nu ma plang, am dat de oameni deosebiti, cu care sunt sigura ca voi lega prieteni ( unele deja se leaga ) , este mult mai bine decat mi-as fi imaginat eu... dar mi-e dor de liceu... de scumpi mei ani de liceu ...

Mi-e dor sa ma trezesc cu jumatate de ora inainte de inceperea orelor, sa plec cu 5-10 min de acasa, sa am doar 2 statii de mers, sa trec prin acel gang, si sa ma uit in sus, de frica sa nu imi pice ceva ( e un gang intre blocuri, si romanii nostri mai arunc diverse lucruri pe geam ) ... mi-e foarte de dor de colegi, de persoanele cu care am impartit 4 ani... si de un ultim an care a facut cat toti la un loc.

M-am simtit foarte ciudat pe 15 septembrie cand am stat acasa... m -am simit ciudat cand de fiecare data cand treceam cu autobuzul pe langa liceu nu coboram ...

Liceul mi-a dat doua persoane speciale, doua dintre cele mai bune prietene, prietene pe care le iubesc mult si la care ma gandesc mereu, cu toate ca timpul nu este chiar prietenul nostru ...

Mi-e dor de clasa ( loc ), inca din clasa a 9-a am avut clasa la parter, toate celelalte clase si-au schimbat domiciliu, noi am ramas mereu la parter ... singurii ... celelalte clase erau pe aceasi palier :)

Cu toate ca am fost multe fete in clasa, 25 de bucati si am avut parte doar de 6 baieti, cu toate ca eram grupuri, grupuletze, mereu am fost o clasa unita si cu asta nu ma laud singura, asta ne-au zis-o toti profesorii...

Mi-e dor de momentele in care chiuleam si fugeam de profesori... sau cand copiam cu colegu de banca la teze ... mi-e dor de telefoanele de dimineta ale grupului din "coltz" ( fetele mele ) cand ma chemau la prima ora ... imi lipsesc atat de multe lucruri ... as vrea sa le retraiesc mereu, sau mai degraba sa le revad mereu ... era bine ca cineva de sus sa ne filmeze pe parcusul acestor 4 ani si acum sa pot vedea ce a iesit... sa ma uit mereu la cat de frumosi, veseli, tineri si uniti am fost...

Mi-e dor de doamna diriginta, omul care ne-a ajutat cel mai mult, nu cred ca si-ar mai fi pus altcineva pielea in joc cum a facut-o dansa... a fost un sprijin incredibil...

In momentul asta imi vin atatea amintiri in minte si nu stiu cum sa le pun aici... imi aduc aminte de ziua fiecarui coleg petrecuta la liceu, cand strangeam bani ... cand una din cele mai importante zile ale unei persoane si-o petrecea cu noi, cu colegii ...

Mi-e dor si doare... simt ca cu cat ma gandesc mai mult cu atat ma intristez mai rau si nu e bine... fiecare perioada are frumusetea ei ... si toate trec... trebuie sa stim sa profitam din plin orice moment alaturi de persoanele dragi ...

De multe ori ma uit pe tabloul cu clasa, faceam curatenie si cand mai stergeam praful de pe el ma suprindeam ramanand minute bune cu acea fotografie mare in mana, uitandu-ma la fiecare coleg si amintindu-mi de fiecare in parte... de cele mai semnificative momente..unul cred ca ar fi balul de sfarsit. Acolo am fost doar 1 si acel 1 = 12 F

Va iubesc bah!

Si mi-e dor rau de voi...


* - idee preluata de la Cabral . am citit multe de posturi de-ale lui cu melodii si chiar e super ok :)

4 comments:

Andreina said...

Ia mana de pe vecinul meu :))

andreea said...

colegul meu, pardon :D

pup

bee said...

asta simt eu pt scoala mea generala,cu toate ca termin liceul acusi tot duc dorul scolitei mele draaaagi si portocali!!!
sper totusi cand voi intra la a2a facultate sa mi se faca macar o data dor de liceu

andreea said...

si mie imi mai este cateodata dor de generala... insa perioada cea mai frumoasa a fost in liceu
:)

o sa iti fie... nu iti dai seama acu... abia dupa ce termini