Tuesday, February 5, 2008

Razvan

Razvan e copilul Sarillei si al lui Dica :) E cel mai frumos bebe pe care l-am vazut, are 2 anisori si are un zambet de milioane. Pe mama lui am cunoscut-o prin intermediul Vamii, castigase o bere cu cei din formatie, iar la cateva zile era un concert in Constanta, si am decis sa iau legatura cu ea pentru a afla ora concertului... Concertul a inceput la ora 15:00, eu cu Didi eram in tren, am pierdut concertul, iar seara nu am avut unde sa mergem si am ramas la Sarilla... pot sa spun ca nu am batut drumu degeaba, am cunoscut o familie fericita :) si frumusetea copilului sigur vine de la fericirea parintilor Mi-au ramas in inima, am pastrat legatura si o sa ne vedem la urmatorul concert Vama in Constanta, cu ocazia turneului... sper :) Cateva poze cu Razvi :x (cea in care are telefonu in mana e facuta de mine, era foarte incantat de telefon ;)) ) ps: sa nu va dati la el ca e al meu :> Sarilla mi-a promis ca peste 18 ani mi-l da :D sau poate ne peste vreo 6 ani fac o fetita si devenim rude ;;) glumeam :D Am pus si un filmuletz cu el :P Daca vreti sa vedeti mai multe poze intrati aici: http://www.dropshots.com/SARILLA# Oricum, prin intermediu Vamii am cunoscut si alte persoane deosebite, cei de pe forum ( >:D< ), gasca vesela :)

2 comments:

Andreina said...

>:D< Mai intai Vama Veche mi-a adus in preajma niste oameni minunati, iar acum si Vama. Tu esti unul din ei >:D<

andreea said...

cat regret ca nu am fost si eu cu voi de la inceput :(
dar a inceput o noua etapa >:D<