Sunday, February 24, 2008

Fara chef ...

Suntem la sfarsitul lui februarie si eu nu m-am apucat de invatat, peste o saptamana o sa apara variantele pe net, sper sa imi vina si mie mintea la cap si sa ma apuc sa invat.
Pe la inceputul lui septembrie vorbeam cu Mada si ne faceam planuri, de o sa invatam, ca din prima saptamana o sa ne punem cu burta pe carte ... ca o invatam fiecare lectie de cand ne-o preda ca sa nu se aglomerez materia... cate promisiuni... dupa mi-am zis ca dupa sarbatori o sa ma pun pe treaba. Acum zic ca dupa afisarea variantelor... si cred ca o sa ma prinda luna mai :)
Sunt inconstienta, stiu ... asa am fost mereu ;)) nu m-am hotarat ce vreau sa fac mai departe, nu am nici cea mai mica idee, ma sperie gandul ca tre sa aleg ceva care o sa fac mereu... sa aleg ce vreau sa fac in viata, mie imi place sa iau deciziile pe ultimul moment, pana acum mi-a iesit... sa vedem de acum ce va fi :-s
Parca anul trecut invatam mai mult, aveam mai multa tragere de inima ...

Vreau conceeeerttt :D am nevoie de un concert Vama sa imi incarc bateriile, dar pana pe la sfarsitul lui martie nu cred ca o sa fie :( ( mama se bucura, zice ca poate asa ma apuc de invatat )

Promit ca de pe 1 martie o sa ma apuc de invatat, am promis aici ca poate asa o sa ma tin de promisiune :)

Traieasca Dragobetele! Sa fiti fericiti >:D<

O saptamana excelenta!

3 comments:

Carina said...

Calm... esti un elev normal de clasa a XII-a ;)

M-ai fi ingrijorat daca te-ai fi tinut de promisiunile alea..dar asa ;) Esti pe drumul cel bun

Iti zic din experienta... cu materia invatata in ultimele 2 sapt inainte de bac ai toate sansele sa iei nota mare.

Gandeste-te ca la facultate ai cate 2 examene de bac in fiecare an (sesiunile) ;)

andreea said...

da, adevarat ... multi prieteni de-ai mei care au luat peste 9 mi-au zis ca au invatat in ultima luna ... sper sa am si eu norocul asta :D

Nu vreau sa ma gandesc la facultate, deocamdata :-s
stiu cat stres e in sesiune :(

SARILLA said...

Stai linistita..pe langa faptul ca iti garantez ca atunci o sa inveti, si anume cu 2 saptamani inainte(cred ca a fost singura perioada din viata mea cand am invata pe bune:D) , mai e o veste buna: NU TREBUIE sa faci acelasi lucru toata viata...cred ca putine persoane fac asta...esti libera sa o iei de la capat ori de cate ori simti nevoia..pana iti gasesti ceva sa iti placa...so...relax!
Pup.