Friday, February 1, 2008

27 ianuarie :) - Ziua Madalinei :x





































Stiu ca am pus cam tarziu pozele, dar am avut putina treaba sapt asta...
A fost super tare :X ... am baut, am mancat, ne-am imbatat ;))
Am ascultat Voltaj- astept de-un an ziua mea, Vama- 18 ani la greu ;))
Ar fi multe de povestit, cum ar fi ca la sfarsit saream ca nebunele in pat pe mel La radio :))
aaa.. si tortu a fost cel mai bun :X super tare ideea cu flurelele...
a primit multe cadouri frumoase, a imbatranit... acum e si ea majora :D
Te iubesc mlt, puiu >:D<
" fericire cand puiu de om vrea in brate si moare de somn" - e versu nostru ;;)

2 comments:

Andreina said...

Imi place aia cu canapeaua care a cedat si v-a trimis direct pe podea :))

andreea said...

daaa :)) era super tare canapeaua aia, daca te puneai singur intr-o parte te duceai grav :))

canapeaua aia se mai facea si pat, acolo am dormit si ne-am trezit dupa cateva ore lipti se podea ( se desumflase )