Sunday, February 17, 2008

La multi ani, Eugen :)












Ieri, 16 februarie a fost ziua lui Eugen, chitaristul de la Vama :)asa ca noi, gasca vesela, ne-am gandit sa-i facem o surpriza ... dupa multe cautari ne-am pus in aplicare planul ... un tort in forma de chitara ...
Dupa am luat legatura cu Adi Soare ( caruia ii multumim pt ajutor ), i-am zis planul si a zis ca ne ajuta... joi imi spune ca vineri cei de la Vama vor avea repetitii de la 1 la 4 si sa mergem pe la 2 juma... zis si facut... la 2 jumate am ajuns in cladirea unde trebuia sa aiba repetitii, trecem peste faza cu paznicu ( care nu ne lasa sa intram, credea k cine stie ce bomba avem in cutie ) si ajungem la partea in care Tudor nu raspundea la tel, iar Adi l-a sunat pe sunetist si a aflat ca nu mai au repetitii.... bun... dupa l-a sunat pe Eugen, el era la doctor, i-a zis ca trebuie sa se vada urgent pentru a-i da un plic... intre timp am fost la Agentia de Vise, mi-a luat un tricou marfa :x , am stat, am vorbit si Adi l-a sunat iar pe Eugen si au stabilit sa se intalneasca in fata unei banci. Am mers pana acolo, Eugen a iesit, artificiile nu se mai aprindeau, dar a iesit totul ok... a fost o supriza placuta...
Sper ca i-a placut tortul ;)) dupa ce i-am dat tortul am fost la Tip Top sa papam praji :D

clipul filmat de Adi il puteti vedea pe blogul lui Tudor sau direct pe youtube, nu l-am mai pus si eu

2 comments:

Andreina said...

Gasca vesela nu se lasa niciodata!
Am reusit noi sa intram la doua petreceri private intr-o seara, am reusit sa ii facem aceasta surpriza chiar daca planurile se schimbasera intre timp...
Suntem tari, frate! :))

Cas said...

cum era aia? foooarte tare, frate!:D bravos!!!felicitari!