Sunday, June 27, 2010

I'm back. Campulung Muscel

Well... I'm back :)
M-am intors de aseara, insa pana la ora asta nu cred ca am stat treaza mai mult de 3 ore :)) Eram franta, franta. Cred ca am imbatranit ca anu trecut aveam mai multa baterie :))

Practica a fost una stationara, adica am dormit intr-un singur loc, in Campulung Muscel si am avut trasee zilnic.
A fost destul de lejera practica. Pleacarea era in fiecare zi la 9, lucru mare pt noi :)), si ne intorceam destul de devreme la hotel, pe la 4-5 maxim eram inapoi... la celelalte practici plecam la 7-8 si ne intoarceam seara...

In mod normal ar fi trebuit sa fiu odihnita, pt ca la pranz puteam sa dorm. PUTEAM. Insa nu s-a intamplat asta deoarce camera noastra era langa a baietiilor si pe hol, in dreptul camerei noastre era o masa, o canapea si scaune... si o priza ... si ghiciti ce a stat in priza mereu? Sistemu de boxe :)) In primele zile am incercat sa dorm, insa mai mult rau imi faceam, dupa m-am lasat bagubasa. Aveam dopuri de urechi si tot nu reuseam sa dorm.

O sa pun programul zilele astea. Sa va povestesc ce am facut si ce am vizitat in fiecare zi.

Tot ce va pot spune acum e ca a fost o practica reusita. Mi-am dat seama cat sunt de norocoasa ca am posibilitatea sa vad atatea locuri frumoase si ca sunt inconjurata de oameni dragi.
Facultatea asta are un mare avantaj fata de altele. In primu rand vedem locuri superbe, locuri neobisnuite, locuri care multi nici nu isi imagineaza ca exista in Romania si le cauta in afara tarii... Si in al doilea rand, ajungi sa cunosti oamenii. Sa interactionezi cu ei... Cati dintre voi nu zic ca aveti prieteni buni in facultate? Ia stati cu ei, in aceasi camera zi de zi ... atunci cunosti omul. Intr-o saptamana ajungi sa cunosti un om mai bine decat intr-un an de facultate, stand zi de zi.

Mai avem avantajul ca ne cunoastem intre noi, toti din an. Nu ne stim doar persoanele din grupa si cu restul sa ne stim doar din vedere...
Ne-au pus in aceasi oala pe toti. A trebuit sa interactionam. Ne-au dat proiecte in comun.

Sunt 100 % multumita de alegerea facuta. Si nu neaparat pt practici. Ci pt ca simt ca fac ceea ce imi place cu adevarat. Pana si temele zilnice din practica ne-au placut.

Revin.
PS: m-am gandit de cateva ori la voi :)

PUP

9 comments:

Anna said...

Ce fain!
M-am gandit la tine.

Prometeu said...

ce fain e sa zici ca esti incantat de alegerea facuta 100%...sper sa fie asa si la mine,cand o fi sa fie:D
>:D<

andreea said...

@ Anna - da, chiar a fost foarte fain
Multumesc!!!

@ Prometeu - o sa fie, trebuie doar sa iti doresti asta :)
>:D< te pup

5zambete said...

si ce fain ca mai sunt cateva zile si ne vedem la Vama :x

andreea said...

daaaaa, de abia astept :)

baftaaa multa :*:*:*

Andreina said...

Bine-ai revenit!

PS: aveai ACELE dopuri? ;))

T. said...

Buna,
am dat de blogul tau si e placut sa-l citesti..
daca esti interesata de un link exchange, astept o reactie din partea ta la adresa schimbeschigabriela@gmail.com
voi reveni,
multumesc!

andreea said...

@ Andreina -
nuu. nici nu stiu unde sunt exact. cred ca la ala mic al Iuliei :)

@ T - o sa intru sa citesc.
daca imi place te trec in blogroll fara sa cer link exchange ;)

Anonymous said...

Ciao